Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar halen jullie je muziek vandaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Waar halen jullie je muziek vandaan?

Iemand die binnen 3 minuten 'n andere cd uit z'n mappen heeft gevonden en leuk heeft kunnen doormixen verdient in mijn ogen meer respect dan iemand die op 'n hd mp3tjes staat te zoeken.

of je het nu van een cd haalt of van je hd.?  
    je mixt het tog
    maarja ik vindt het een leuk alternatief.
    toch blijf ik ze op een cd;t branden en natuurlijk cdtjes kopen.

Helaas wordt dit in clubs niets aangezien ik nog geen enkele club met de cdj 400 ben tegengekomen :p
    waarom niet je kan toch ook je eigen cdj's meenemen? :P
    maar vaak ligt het er maar net aan wat ze willen natuurlijk.
    dus je zou ze toch op cd's moeten blijven branden en natuurlijk later de orginele kopen ( alhoewel ik dit wel jammer vindt dat het moet. maarja laten we eerlijk zijn je verdient er geld mee om weer neiruwe cdtjes te kopen.
    maarja omat de apperatuur van tegenwoordig al1 maar duurder wordt  kan ik niet zo maar een niwue setje kopen..

Comment

Is natuurlijk wel een leuke optie, 1 cdj-400 in een halfopen flightcase (dat je hem dus kan gebruiken zonder eruit te halen) meenemen, je vind toch altijd wel een kanaaltje vrij!

Comment

ja en dat niet al1 je draait dan met je eige spul .  dus je kan er wat onvoorzichter mee doen ;)

als je snapt wat ik bedoel natuurlijk...

vaak met spul van andere zou je dingen niet doen die jij wel zou willen.

Comment

Ik haal mijn muziek eigenlijk overal vandaan. Zowel van o.a. Audiojelly, Beatport, Decksrecords, Freaky, Toff Music, etc.

Verder is het ook lekker dat ik her en der van artiesten rechtstreeks aangeleverd krijg (promo).

Ik ben vrij kritisch en wil graag de laatste releases. Dan is het vaak een kwestie van een avondje alles afluisteren en dan bestellen.

Ik bestel zowel mp3 downloads als vinyl !!!

Greetz,

OTB (Mixwaves)

Comment

Ik zit zelf in de apres ski hoek, en daar krijg 'k ook vrij veel promo singles van artiesten, altijd wel leuk om te hebben maar vaak zit daar ook echt troep tussen.

Verder bestel ik veel cd's via internet, Bol.com en Berk Music (Groot aanbod Nederlandstalig).

Ik ben er wel 'n voorstander van om een cd te kopen en dan wel 'n echte cd te ontvangen met hoesje en zo, betaald downloaden vind 'k zelf weer wat minder...

Comment

ik wil graag wat meer bubeling cd's voor de alround feesten.
              iemand tips.  heb namelijk meer dance trance en hardere stylen.

;)

Comment

en dan bedeol ik gwn tijdloze bubling die mooi te mixen is iemand een titel van een cd?

Comment

Kijk ff uit je doppen

Of zoek op dezelfde website eens naar de "Bubbling Beats" serie......

Lijkt me niet echt heeeeel erg lastig toch :lol:

Comment

ja ik heb wel cds daarvan maar het zijn meestal covers van bekende endat is zo .... ja het is neit tijdloos je kanneit de hele avond oude nummers draaine. als je 1 van de eerste heb daarvvan.

ik bedoel een soort minimal maar dan bubling. dus aleen de beat melodie enzo

Comment

Ow zo nu wordt het geheel duidelijk (niet dus)

Een goeie dj kan altijd oude nummrs draaien, en all-round draai je niet heel de avond bubbling.

Maar goed, denk dat je dan op zoek moet naar cd's van artiesten als Chuckie etc....

Comment

maar dat is wel wat het meeste gedraait wordt snap je me ?

daar dansen de meeste op. maarja ik ga wel zelf zoeken als niemand mij kan helpen. ;)

Comment

Waar kan ik het beste elektro/techno/minimal miziek legaal downloaden?
                          misschien onnodige toevoeging: EP's of hoer heet het presies bedoel ik :D  goede kwaliteit

alvast bedankt!

lateR!

Comment

beatport

Comment

thnx man!

Comment

no thnx man!

Comment

Working...
                                X