Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar halen jullie je muziek vandaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar halen jullie je muziek vandaan?

eeyz,

Ik ben wel benieuwd waar jullie je muziek vandaan halen??
    en waar je goeie club muziek vandaan kan halen ..

Terence .. :lol:

lees het forum staat nml eenzelfde topic als deze met dezelfde vraag

ik voornamelijk free record, hekman muziek en veel collega's

Comment

Recess.NL is de grootste online house webshop van Nederland met Thunderdome, Masters of Hardcore, Defqon, Qlimax artikelen. Betaal veilig met iDEAL of Paypal.

Comment

recess, freaky, midtown rotterdam

Comment

krijg afentoe wat van slam fm, meeste van nieuws groepen, als de cd bevalt dan koop ik hem orgineel. wel zo netjes toch,

dan koop ik hem bij Free record shop,

losse nummers koop ik zoiezo altijd direct orgineel

Comment

bij de free record, bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, een winkeltje in zwolle volgens mij heet dat iets van de samsammie, en eerder bij de midtown in zwolle. en bol.com als ik iets niet kan vinden.

Comment

Hele grote tip voor club/dance/vinyl/harcore/techno/house en al die shit.
              mid-town records in a'dam ik weet niet of er nog meer mid-towns zitten in Nl maarja kijk maar:P

in A'dam hebben ze 2 etages vol

Comment

Mid-Town zit in veel grote steden, maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken tegenwoordig.
                Ik heb bijna al mijn platen bij Mid-Town gekocht. Vroeger in Den Haag en later in Utrecht.
                Ik kom nu vrijwel nooit meer in Utrecht, want de jongens die daar nu werken zijn sukkeltjes die denken dat ze heel wat zijn omdat ze in een platenzaak werken. :roll:

Ik bestel mijn platen tegenwoordig alleen maar online.
                Weliswaar wél bij Mid-Town. :lol:

Comment

De Mid-Town in Zwolle is nu weg. Best jammer ze hadden daar leuke cd's liggen...

Comment

Vinyl records, DJ equipment and studio equipment at low prices. Same-day despatch and free shipping on many products.

Beatport is the world's largest DJ store: download and stream electronic dance music. Explore the new and exclusive music tracks out of the best electronic dance music.

Comment

Nou ik moet eerlijk zeggen dat hier in amsterdam de service zeer goed is en dat ze allemaal weten waar ze het over hebben.
                      op de hoek van de nieuwedijk richting centraal station zit ook nog een cd winkel. hier hebben ze ongeveer alle genres.

Comment

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
                          Nou ik moet eerlijk zeggen dat hier in amsterdam de service zeer goed is en dat ze allemaal weten waar ze het over hebben.
                          op de hoek van de nieuwedijk richting centraal station zit ook nog een cd winkel. hier hebben ze ongeveer alle genres.
                          Bedoel je hier midtown mee?? Moet je eens op zondagmiddag binnen lopen!!! Staan er drie arrogante hufters achter de balie hun kater weg te blowen!! Ik kom om platen te kopen, niet om stoned te worden.

Comment

Ik denk dat ze Boudisque bedoelen. Koop ik ook wel eens CDs.

Midtown heeft voor mij niks. Zelfs op dancegebied niet. Als ik vraag om electro of schranz staan ze alleen schaapachtig te kijken. heb er wel eens gevraagd om schranz en hardtechno, en dan kwamen ze met gabber en hardcore aanzetten. Fucking amateurs.

Comment

http://www5.decks.de/ alleen soms geklooi met geld overmaken

Comment

Working...
                              X