Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar halen jullie je muziek vandaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by djkrat
    Ik denk dat ze Boudisque bedoelen. Koop ik ook wel eens CDs.

Midtown heeft voor mij niks. Zelfs op dancegebied niet. Als ik vraag om electro of schranz staan ze alleen schaapachtig te kijken. heb er wel eens gevraagd om schranz en hardtechno, en dan kwamen ze met gabber en hardcore aanzetten. Fucking amateurs.
    hahaha in utrecht is het helemaal erg bij midtown, daar hebben ze alleen maar hardcore terror en weet ik veel. Mijn winkel is het ook niet

Comment

Meestal Free Record Shop, maar heb ook is een keer 50 cd's op marktplaats gekocht

Comment

Originally posted by DJ-Denvo
        Meestal Free Record Shop, maar heb ook is een keer 50 cd's op marktplaats gekocht
        Altijd handig die 2de hands cd packs! heb er al een stuk of 300 vandaan!

Comment

koop mn standaard house singeltjes bij de free records shop. anders cds koop ik bij de midtown in r'dam. downloads haal ik bij ***.*****.org ;)

MOD EDIT: Geen illegale sites plaatsen aub!!

Comment

Originally posted by djrabano
            koop mn standaard house singeltjes bij de free records shop. anders cds koop ik bij de midtown in r'dam. downloads haal ik bij ********** ;)
            Nou kan ik het mis hebben maar gaat dit over een site met illegale gratis mp3 bestanden???

In dat geval; Wil één van onze admins deze vervuiling even weghalen??

ILLEGAL MP3-SOURCE DETECTED!!!ILLEGAL MP3-SOURCE DETECTED!!!

Comment

Originally posted by djtnox
              ILLEGAL MP3-SOURCE DETECTED!!!ILLEGAL MP3-SOURCE DETECTED!!!
              voor als je tijd teveel hebt...

Comment

Maar hij heeft wél gelijk! :wink:

Comment

Jah....
                  sowieso is illegaal downloaden van sites echt te laag! newsgroepen of legale sites zijn het handigst en als het je bevalt het origineel halen!!

Comment

Tip voor de moderators de illegale link staat nog in een quote in het bericht van djtnox als jullie het goed willen doen moet die eigenlijk ook weg :roll:

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
                      Jah....
                      sowieso is illegaal downloaden van sites echt te laag!
                      Bemoei je lekker met je zelf het is aan mensen zelf of ze illegaal muziek downloaden en of ze daar mee willen draaien. En beargumenteer je reden waarom laag zou zijn dan meeloperig gaan lopen brullen dat het laag is. Lekker makkelijk :roll:

Comment

jij ook dus zo te horen

Comment

heren laten we het netjes houden ;)

Comment

Okay meneer !!:P

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
                              Okay meneer !!:P
                              je mag me gewoon met marcel aan spreken hoor ;)

Comment

Over het algemeen gaat de mening over het wel of niet gratis downloaden van muziek pas om als de betreffende persoon zelf in de portemonnee word geraakt, bv als een eigen productie opeens zonder toestemming in een torrent verschijnt. Lijkt me sterk dat je er dan nog zo makkelijk over denkt!! (Dit is NIET alleen voor Joey bedoelt, ik zeg het maar alvast...)

Comment

Working...
                                X