Re: Waar halen jullie je muziek vandaan?
je kunt niet in de portomonee kijken van een andere dj
laat iedereen gewoon . de toekomst wordt tog een usb stick mee naar de club
kijk nu heb ik meer dan 3 kwart legaal. maar de rest staat op mijn harde schijf.
die kan ik ook op de cdj400 pluggen en gaan.
krijg ik dan ook gedonder met buma enzo?
kortom alels wordt zo verschikkelijk duur dat de meeste mensen moeite hebben om nieuwe apperatuur aan te schaffen . bijv. de cdj1000 kost meer dan 1100 euro dat is 3000 gulden. daar kocht je vroeger een auto voor en geen cd spelertje. en de muziek tja het is ook niet geodkoop om een hel collectie muziek te kopen.
ten eerste als je een singel wil , die niet te verkrijgen is al1 dan moet je een cd kopenwaar die singel opstaat met nog 16 andere liedjes. en ga zo maar door. dan heb je allemaal cd's waarvan je maar 1 of 2 nummertjes wil draaien.
en goedkoop zijn sommige cd's ook niet.
kortom we verdienen te weinig om alles maar zo te kunne kopen.
je moet tenslotte ook nog brood op de plank hebben.
en de belasting kan er ook wat van.
;)
je kunt niet in de portomonee kijken van een andere dj
laat iedereen gewoon . de toekomst wordt tog een usb stick mee naar de club
kijk nu heb ik meer dan 3 kwart legaal. maar de rest staat op mijn harde schijf.
die kan ik ook op de cdj400 pluggen en gaan.
krijg ik dan ook gedonder met buma enzo?
kortom alels wordt zo verschikkelijk duur dat de meeste mensen moeite hebben om nieuwe apperatuur aan te schaffen . bijv. de cdj1000 kost meer dan 1100 euro dat is 3000 gulden. daar kocht je vroeger een auto voor en geen cd spelertje. en de muziek tja het is ook niet geodkoop om een hel collectie muziek te kopen.
ten eerste als je een singel wil , die niet te verkrijgen is al1 dan moet je een cd kopenwaar die singel opstaat met nog 16 andere liedjes. en ga zo maar door. dan heb je allemaal cd's waarvan je maar 1 of 2 nummertjes wil draaien.
en goedkoop zijn sommige cd's ook niet.
kortom we verdienen te weinig om alles maar zo te kunne kopen.
je moet tenslotte ook nog brood op de plank hebben.
en de belasting kan er ook wat van.
;)
Comment