Re: Waar halen jullie je muziek vandaan?
Iemand die binnen 3 minuten 'n andere cd uit z'n mappen heeft gevonden en leuk heeft kunnen doormixen verdient in mijn ogen meer respect dan iemand die op 'n hd mp3tjes staat te zoeken.
of je het nu van een cd haalt of van je hd.?
je mixt het tog
maarja ik vindt het een leuk alternatief.
toch blijf ik ze op een cd;t branden en natuurlijk cdtjes kopen.
Helaas wordt dit in clubs niets aangezien ik nog geen enkele club met de cdj 400 ben tegengekomen :p
waarom niet je kan toch ook je eigen cdj's meenemen? :P
maar vaak ligt het er maar net aan wat ze willen natuurlijk.
dus je zou ze toch op cd's moeten blijven branden en natuurlijk later de orginele kopen ( alhoewel ik dit wel jammer vindt dat het moet. maarja laten we eerlijk zijn je verdient er geld mee om weer neiruwe cdtjes te kopen.
maarja omat de apperatuur van tegenwoordig al1 maar duurder wordt kan ik niet zo maar een niwue setje kopen..
Iemand die binnen 3 minuten 'n andere cd uit z'n mappen heeft gevonden en leuk heeft kunnen doormixen verdient in mijn ogen meer respect dan iemand die op 'n hd mp3tjes staat te zoeken.
of je het nu van een cd haalt of van je hd.?
je mixt het tog
maarja ik vindt het een leuk alternatief.
toch blijf ik ze op een cd;t branden en natuurlijk cdtjes kopen.
Helaas wordt dit in clubs niets aangezien ik nog geen enkele club met de cdj 400 ben tegengekomen :p
waarom niet je kan toch ook je eigen cdj's meenemen? :P
maar vaak ligt het er maar net aan wat ze willen natuurlijk.
dus je zou ze toch op cd's moeten blijven branden en natuurlijk later de orginele kopen ( alhoewel ik dit wel jammer vindt dat het moet. maarja laten we eerlijk zijn je verdient er geld mee om weer neiruwe cdtjes te kopen.
maarja omat de apperatuur van tegenwoordig al1 maar duurder wordt kan ik niet zo maar een niwue setje kopen..
Comment