Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidskaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluidskaart

Hallo,
    Ik ga een drive-in show beginnen en ik wil al mijn muziek verzamelen op mijn computer. Nu vroeg ik me af waar je een goede geluidskaart kan halen want ik heb nu nog een standaart geluidskaartje van maar 20 euries ofzo.
    Iemand enig idee of je het ook daarmee kan doe of moet ik even een nieuwe erin douwen?

Ik zou gewoon voor de ckerheid een nieuwe kopen....
    btw welke heb je nu dan????

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
      Ik zou gewoon voor de ckerheid een nieuwe kopen....
      btw welke heb je nu dan????
      Terratec Soundsystem Aureon 5.1 PCI
      www.lowbudgetpc.nl en dan moet je bij eentje kijken van 22 euro kosste die volgens mij

Comment

Ik heb bij bax-shop.nl een geluidskaart gezien voor 150 euries.
        Maar ik heb het denk ik wel nodig want als ik via mijn cd speler speel dan hoor je heel helder geluid maar via mijn computer hoor je minder kwaliteit.
        Mijn computer was meer gebouwd op gamen dus zit veel geld in het beeld en weinig in geluid.

Comment

Ik gebruik zelf een Creative SB Audigy 2 kaart. Bevalt heel prima.

Geloof dat ze tegenwoordig bij Creative al lang weer een nieuwe lijn kaarten hebben (iets van SB X-Fi o.i.d.).

Succes ermee!

Comment

Het slimste is om al dat home spul links te laten liggen en meteen te gaan voor een professionele geluidskaart. Kijk eens naar een EMU 0404 die is redelijk betaalbaar en levert een prima kwaliteit geluid.

linkje : http://www.emu.com/products/product....&product=10447

Comment

Helemaal goed, LorddeWorde!

Dit zijn echt hele goede kaarten voor de pc als je kwaliteit wil!
              Ik heb deze kaarten al een tijdje in de gaten.
              Zelf ga ik een klein stapje hoger, want ik ben van plan deze te kopen!

E-MU® 1212M

Comment

Even een vraagje:
                hoe duur zijn ze want ik zie geen prijs staan. (of zit ik me nu belachelijk te maken :? :P )

Comment

Originally posted by MauriziQ
                  Even een vraagje:
                  hoe duur zijn ze want ik zie geen prijs staan. (of zit ik me nu belachelijk te maken :? :P )
                  Moet je even voor kijken bij de locale dealer... bij de grote T zijn ze 97 voor de PCI versie en 199 voor de USB versie (ook handig als je met een laptop de baan op wilt)

En belachelijke / domme vragen bestaan in principe niet...

Comment

En mijn lievelingetje:

We make audio interfaces, and that's all we do. It's the job of an audio interface to sit between you and your sound being shared with the world, and Focusrite are the best in the world at making that happen.

maar ik doe ook wat andere dingen ermee ;)

Comment

Ik heb deze en ben zéér tevreden.. Erg goed geluidskwaliteit en zo goed als geen vertraging icm me midi-keyboard.

Comment

Working...
                      X