Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark Fusion 111 Kit kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark Fusion 111 Kit kopen?

Ik ben op het moment dus aan het sparen voor een dj setje, nu heb ik zo'n kant en klaar ding gevonden, de (zoals je aan de titel ziet :P) Numark Fusion 111 Kit.

Wat vinden jullie hiervan? Moet ik doorsparen voor beter spul of dit gewoon kopen?

~*Sirrush

kijk dan ff op marktplaats voor numarks, die beginner setjes zijn vaak niet relaxed.

Comment

Jah kan wel, maar et punt is, ik kan niet even 1-2-3 heel Nederland door reizen. En ik weet niet, tweedehands, ik zeg niet dat het altijd slecht is, maar volgens mij kunnen die gasten er van alles mee doen waardoor et goed lijkt maar na een paar weken het helemaal niet meer lekker loopt =\

Comment

Ja daar heb je wel gelijk in... Maar naar mijn mening kan je beter wat beters en tweedehands kopen dan iets nieuws en baggers :) Maar je moet ook gewoon als je naar iemand toe gaat om naar die spullen te kijken, een vriend ofzo meenemen die er meer van af weet!

Comment

ja bij marktplaats zou ik zeker even langs gaan bij de gene waar je iets van koopt, want soms kan je nog echt opgelicht worden.. Zowieso moet je dat bij alle 2e hands dingen even doen.. Alles goed checken of het wel werkt zoals het moet werken en dan kopen maar !!

Comment

Working...
          X