Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke cd speler moet ik kopen om met cd's te kunnen draaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke cd speler moet ik kopen om met cd's te kunnen draaien

ik dacht zelf aan de numark axis 9 maar ik hoop dat jullie mij wat informatie kunnen geven of dat goed is of niet goed en wat ik nou het beste kan doen mijn budget licht rond de 600 tot 700 euro ik hoef alleen cd spelers de rest heb ik al :D
    b.v.d

Als je er 1 nodig hebt kun je best een Axis 9 kopen, heb je er 2 of meer nodig, dan denk ik echt niet dat je het red hoor, 600-700 euro voor 2 Axis 9's.

En zover ik weet zijn Numark Axis 9 cd speler's wel goeie spelers om mee te beginnen

Comment

maar numark axis 9 zijn maar 359 euro hoor

Comment

Zijn toch duurder, of vergis ik me nou...

Comment

Originally posted by djshocx
          maar numark axis 9 zijn maar 359 euro hoor
          Waar haal jij ze vandaan dan? Op New Line zijn ze 399

Comment

https://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/...ax-shop.nl/.de www.djstunter.nl

Comment

Hmm, in dat geval zou ik ze gewoon kopen, vriendin van me heeft ze ook en die blijken goed te werken volgens haar :)

Comment

Als het een play en een cue knop en een pitchcontrol heeft moet dat voldoende zijn. Ik zou persoolijk met jou budget ff op narktplaats kijken voor een cdj800. Maar der zijn genoeg andere leuke, kijk anders ff op nieuwline en lees de recenties.

Comment

voor 600 a 700 kom je niet aan de tweedehands CDJ 800's ben ik bang...

Comment

200 meer en je hebt een nieuwe

Comment

Working...
                    X