Ik ben op zoek naar een simpel programma om eenvoudige muziekmixen te maken. Ik wil dus op eenvoudige wijze muziek GOED in elkaar laten overlopen, dat is eigenlijk zo ongeveer mijn enige eis.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ik zoek een simpel programma om muziek te mixen.
Collapse
X
-
Originally posted by jordideboerIk zie dat ik ook Deck a Dance op de pc heb staan. En heb daar ook wat over gelezen, daar moet het ook mee kunnen toch? Ik heb alleen een probleem, ik laad muziek in bij DeckADance en druk op play maar er komt geen geluid uit m'n boxen.. :?
Comment
-
Als je echt een simpel programma zoekt dan moet je Mixmeister hebben, die mixt alle tracks zelf eigenlijk al aan elkaar. (moet je niet zeuren over de kwaliteit van de mix)
Mixmeister zet de bpm van de nummers automatisch gelijk, uiteraard kan je zelf ook een en ander aan je mix doen.
Is best het proberen waard als je simpel wilt ook voor gevorderden is het best leuk om er eens naar te kijken!
Comment
-
Originally posted by DeejayforumAls je echt een simpel programma zoekt dan moet je Mixmeister hebben, die mixt alle tracks zelf eigenlijk al aan elkaar. (moet je niet zeuren over de kwaliteit van de mix)
Mixmeister zet de bpm van de nummers automatisch gelijk, uiteraard kan je zelf ook een en ander aan je mix doen.
Is best het proberen waard als je simpel wilt ook voor gevorderden is het best leuk om er eens naar te kijken!
Daarnaast om alles in de studio af te werken haal ik alles nog eens over Adobe Audition. Vooral de omzetting naar mp3pro/Fraunhofer is erg goed hierbij, terwijl je de Wave file van Fusion gigantisch goed kunt omzetten naar 192 kb/s of hoger zonder enig verlies van kwaliteit.
Verder heb ik ook Ableton Live, Acid Pro en Soundforge. Dit om alles eens te proberen. Maar Mixmeister is toch wel een programma waarbij je na een tijd wel merkt dat het het eenvoudigst is om te gebruiken, met top resultaten. Ook voor live PC draaien werkt dit prima.
Comment
-
Ik gebruik zelf Virtual Dj dat werkt wel goed ,
Mixmeister kan ook maar ik ben daar neit zo over te spreken dat is een paar nummers erin gooien en voula je hebt een mix sommige nummers lopen dan wel okej in elkaar over maar meestal vind ik het tegen vallen ,
Je zou ook eens een Muziek Blad kunnen kopen bv: Computer music special , daar staan altijd heel veel tests in van verschillende Programma's
Comment
Comment