Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer djs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer djs

waarom hoor ik niemand over pioneer djs, ook een heerlijk en mooi programma, met alle functies van de pro-dj series van pioneer, kijk anders even op de site voor meer informatie, er zit trouwens ook een erg uitgebreide handleiding in het nederlands bij die je meer kan vertellen over de werking van het programma en word en stap voor stap uitgelegd hoe je alles kunt doen en heo het werkt,.. die handleiding is trouwens ook erg makkelijk te gebruiken voor andere mix programma's

veel plezier en zoek het vooral zelf uit en kijk wat je makkelijk vind..... ciao.

hahaha

hier ga ik al lekker de fout in heerlijk ,
    het was als goed bedoelde reactie bedoeld en nu heb ik zowaar zelf een topic geopend naja kan gebeuren... maar was uiteraard een replay op het mix programma's topic

Comment

Re: hahaha

Ik heb het ook, ik vind het ook wel een goed progamma maar heeft nogal wat bugs :?

Comment

Heb de trial geprobeerd, ben er absoluut NIET over te spreken. NIET gebruiksvriendelijk, NIET snel, NIET djproof (loopt snel vast)

De full versie is misschien beter maar ik ben al af gehaakt
        Werk zelf met PCDJ Red

Comment

zijn hier 2 echte pioneer dj's

ik en nasty

maar werken niet met de software ;)

Comment

Ik ook pioneer

maar ook niet met de software. :)

Comment

Dat djs binnen no-time vastloopt in de grootste bug, als je een nummer veranderd stopt de ander ermee :? :?

Comment

Re: hahaha

Originally posted by david8812
                hier ga ik al lekker de fout in heerlijk ,
                het was als goed bedoelde reactie bedoeld en nu heb ik zowaar zelf een topic geopend naja kan gebeuren... maar was uiteraard een replay op het mix programma's topic
                had ik ook hoor dus je bent niet de enige :?

Comment

nou zoals pioneer de beste spelers maakt betekend niet dat ze ook de beste software maken...

heel simpel voor daaritafels neem je technics en voor cd neem je cdj's en software...tja de meeste gebruiken Traktor (Als het om mixing software gaat)

Comment

ik heb Cubase sx!
                    cker handig voor het mixxen van demo's en is makkelijk te gebruiken via Tabletops

Comment

Working...
                    X