Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schuifknop vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schuifknop vervangen

He,

Ik wil een nieuw mengpaneel kopen. Ik heb er een op het oog, maar die mist een van de schuifknoppen. Volgens de verkoper zeer makkelijk te vervangen.
    Mijn vraag aan jullie. Is dit inderdaad zo makkelijk? Het gaat over een Reloop RMX-3 mengpaneel. Het liefst heb ik natuurlijk een bijpassend knopje.
    Ook vraag ik me af waar ik dan zo'n knopje kan kopen? Ik heb al een tijdje lopen zoeken op internet, maar kan niets vinden. Volgende stap is natuurlijk even naar een fysieke winkel te gaan, maar misschien dat hier iemand wel een goed internetadres heeft.

Alvast bedankt!
    Coen

een reloop dealer kan je hier meer over vertellen
    dus ik zou een dealer van reloop gewoon even een e-mail sturen ;)

Comment

nou volgens de verkoper makkelijk te vervangen?!?!? ik zou nooit meer naar die winkel gaan...wat een verkoper zeg!! ik zou die mixer maar mooi laten staan als ik jou was! gewoon lekker verder zoeken....koop gewoon een leuke mixer! wat kost een low buget mixer tegenwoordig.....eurootje of 99?!

Comment

Waarschijnlijk niet van een echte winkel... toch? Het lijkt me gewoon een tweedehands-dingetje. Maar wel geld mindering vragen voor dat knopje! ;)

Comment

Working...
        X