Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dubbele of enkele cd-speler ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dubbele of enkele cd-speler ?

Ik wil dus beginnen te draaien met cd's maar ik weet alleen niet of ik best met een dubbele of met twee enkele cd-spelers kan beginnen. Ik twijfel tussen een Numark CDN-35 of twee Numark Axis-4. (Als mixer wou ik de Numark DXM-06) Iemand die een betere/andere cd-speler aanraad ofzo? (Ik ben beginnende dj dus mijn budget is vrij beperkt.)

Met een beperkt bedrag is vaak een dubbele cd speler goedkoper. Maar ik vind persoonlijk tog de tabletop spelers fijner werken (ik heb niet naar jou spelers gekeken met hun specs enzo)

Als ik jou was zou ik ze gewono uit gaan proberen

Comment

ligt eraan wat je wilt en wat je fijner vindt werken maakt mij persoonlijk niet zoveel uit

maar als ik moet kiezen toch tabletops
      aan elke kant 1 ;)

Comment

Mijn voorkeur gaat toch ook wel meer naar de tabletops. Maar nu heb ik nog een klein vraagje, aangezien mijn budget nogal beperkt is. Als ik nu enkel de twee tabletops, mixertje en koptelefoon koop, kan ik die dan gewoon ansluiten op men stereo (100 Watt)? Zo kan ik het draaien fatsoenlijk onder de knie krijgen en kan ik voortsparen voor betere speakers. Of raden jullie dit eerder af?

Comment

Lijkt me een slimme zet hardere speakers maakt je nie beter. Kijk even of je stereo een line in heeft. Dan kan het (sommige vooral goedkopere alles in 1 stereo's hebben dat niet)

Comment

Ik Vind tabletops veeeeeeel fijner. ik heb er laatst ook een heletijd over te lopen dubben maar een tip is de JBS- mcd200. maar uit jou keuzes zou ik toch cker beginnen met de axis 4.

Comment

Numark Axis 4 is zeker een goede beginners speler

Comment

Ik heb eens op men stereo gekeken en ik zie enkel twee AUX-in connectoren (een voor rechts en een voor links dan ^^). Is dat dan hetzelfde als line-in? Want van zulke zaken weet ik helemaal niets af. Alvast bedankt voor al jullie reacties! :wink:

Comment

aux is line ;P

Comment

Ik heb gewoon een stereo toren van pioneer en er komt helderder geluid uit dan zwaardere geluidsapperatuur, dus daarmee kan je het wel leren....

Comment

jah maar om er prof mee te draaien! doe ik liever met mijn drive in set!

Comment

Nikolas is een beginner en doet dus nog niet aan prof draaien. EN als hij een keertje gaat draaien kan hij beter gaan huren. Verder zegt hij zelf dat hij het vooral wil om het draaien beter onder de knie te krijgen.

Comment

ik zou zelf gelijk voor table top cd spelers gaan;) ben zelf begonnen met een dubbele en als ik het nu is bekijk is dat gewoon geld verspilling geweest. als je budget niet hoog is moet je maar is kijken naar de reloop rmp1 (is alleen wel semi-pro) ze zijn 359 p/stuk en een beginners mengpaneeltje heb je ook wel voor 150 euro;) ik zou dus voor de table tops gaan heb je ok het voordeel van loops. ok op sommige dubbele heb je ook loops maar met dubbele cd spelers heb ik altijd zo'n hekel aan dat alles zo dicht op elkaar gebouwd zit.

Comment

Working...
                          X