Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat nu?

Dag iedereen,

Ten eerste, hoi, ik ben net nieuw op dit forum, erg mooie en goede site! :D

Ik heb net even de zoek-functie gebruikt, maar ik kon niet echt een soortgelijk forum vinden. Kunnen jullie dat wel, sorry.

Maar to the point, ik heb zojuist Virtual DJ gekocht.
    Ik heb het al getest, klinkt heel leuk, leuk programma, maar eerlijk gezegd bak ik er geen zak van. Hebben jullie tips, tutorials, filmpjes o.i.d waar gewerkt wordt met Virtual DJ waardoor ik beter word?

Dus niet in het echt, maar met V. DJ.

Alvast super bedankt :D

Grtz,
    Shiner

euh

hoe wil je ooit zelf mixen met een mix programma??

leuk voor achtergrond muziek of dat ie het zelf mixt maar zelf mixen??
    controller ;)

Comment

Misschien dat deze site uitkomst biedt:

HTTP://WWW.GOOGLE.NL !!

:idea: :idea: :roll:

Comment

Welke versie gebruik je? Ik heb zelf de virtual dj full version, je leert het meest door gewoon uren lang een beetje te kl*ten. De Qeu's zijn ook heel handig en makkelijk. Je moet proberen de toetsenbord snel codes uit je hoofd te kennen, gaat toch iets sneller dan met je muis klikken :)

Veel succes ermee nog :wink:

Comment

Originally posted by DJ-Denvo
          Welke versie gebruik je? Ik heb zelf de virtual DJ full version, je leert het meest door gewoon uren lang een beetje te kl*ten. De Qeu's zijn ook heel handig en makkelijk. Je moet proberen de toetsenbord snel codes uit je hoofd te kennen, gaat toch iets sneller dan met je muis klikken :)

Veel succes ermee nog :wink:
          het lijkt mij dat hij ook de full version heeft anders is hij flink genaait :twisted:

Comment

Er zijn heel veel verschillende versies hoor, maar ik hoop inderdaad wel voor je dat je de full version heb xD

Comment

Ik werk al een paar jaartjes met Virtual Dj.
              ieder begin is lastig!,na een jaartje had ik het vanzelf onder de knie en maakte ik best aardige mixen.
              Dus mijn raad,ga gewoon wat oefen,probeer de fucties uit en je zal merken na een tijdje gaat het al een stuk beter!

Comment

Veel oefenen is het beste :) Op google kan je ook wel veel leren over VDJ :)

Comment

Working...
                X