Originally posted by dj_joey
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Met spoed leren draaien!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by dj_joeyNa een paar goede lessen en een avondje de technieken oefenen heb je het beatmatchen toch wel aardig onder de knie.
mijn reactie was natuurlijk heel sarcastisch maar je gaat het echt niet in zo'n korte tijd leren
als ze daar zeggen doorstarten is geen punt ola klaar maar als ze mixwerk verwachten zou ik alvast een staafmixer kopen ;)
Comment
-
PRAAT MET NIET OVER STAAFMIXERS :( :(
Door zo'n *** ding moest ik bijna naar het ziekenhuis
(srry dat dit even helemaal over het onderwerp gaat maar mijn mening is dat ze maar even voor een andere dj moeten gaan zoeken want in een paar maandjes leer je dit echt niet)
Comment
-
Loungeplaten echt mixen? ik ben niet zo'n lounge type maar ik heb die shit nog nooit gemixt horen worden.Altijd plaatje voor plaatje. Lijkt me vrij lastig om de goede platen bij elkaar te zoeken en dan ook nog eens gelijk te laten lopen. Zeker als je uberhaupt nog niet goed kan mixen.
Ik zeg : Faden maar :D
Comment
-
Het is meer lounge/house/funky. Zal ook maar even de mediamarkt checken voor die cd´tjes, thanks!
En wat betreft het draaien, is zal nog veel moeten oefenen en het zal niet perfect zijn maar als de basis er is en je hebt echt goede muziek dan ben je al een end op weg.
En ik denk dat dat wel moeten lukken. Maar bedankt dat jullie helpen en niet afzeiken. En uit jullie reacties is goed te zien dat jullie nog goed herinneren hoe het was toen je zelf begonnen met draaien.
Comment
-
Originally posted by Sidney1Het is meer lounge/house/funky. Zal ook maar even de mediamarkt checken voor die cd´tjes, thanks!
En wat betreft het draaien, is zal nog veel moeten oefenen en het zal niet perfect zijn maar als de basis er is en je hebt echt goede muziek dan ben je al een end op weg.
En ik denk dat dat wel moeten lukken. Maar bedankt dat jullie helpen en niet afzeiken. En uit jullie reacties is goed te zien dat jullie nog goed herinneren hoe het was toen je zelf begonnen met draaien.
Comment
Comment