Announcement

Collapse
No announcement yet.

Met spoed leren draaien!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dj_joey
    Na een paar goede lessen en een avondje de technieken oefenen heb je het beatmatchen toch wel aardig onder de knie.
    Joey....ons wonderkind!

Comment

Originally posted by Stephanie!
      Originally posted by dj_joey
      Na een paar goede lessen en een avondje de technieken oefenen heb je het beatmatchen toch wel aardig onder de knie.
      Joey....ons wonderkind!
      met veel dromen ;)

mijn reactie was natuurlijk heel sarcastisch maar je gaat het echt niet in zo'n korte tijd leren
      als ze daar zeggen doorstarten is geen punt ola klaar maar als ze mixwerk verwachten zou ik alvast een staafmixer kopen ;)

Comment

tjah, ik vond mezelf al snel gaan...

enigste wat ik je mee wil geven, succes en jammer van de centen.

Comment

PRAAT MET NIET OVER STAAFMIXERS :( :(
          Door zo'n *** ding moest ik bijna naar het ziekenhuis
          (srry dat dit even helemaal over het onderwerp gaat maar mijn mening is dat ze maar even voor een andere dj moeten gaan zoeken want in een paar maandjes leer je dit echt niet)

Comment

Niet wat voor jou dan?

Comment

Nee want ik doe het ook nog maar 4 maanden en kan het ook nog niet zo heel goed :P

Comment

Originally posted by MauriziQ
                PRAAT MET NIET OVER STAAFMIXERS
                Die uit de laatste kijkshopfolder?

Comment

Originally posted by Stephanie!
                  Originally posted by MauriziQ
                  PRAAT MET NIET OVER STAAFMIXERS
                  Die uit de laatste kijkshopfolder?
                  Heeft die ook een trilfunctie dan??? :twisted:

Comment

Loungeplaten echt mixen? ik ben niet zo'n lounge type maar ik heb die shit nog nooit gemixt horen worden.Altijd plaatje voor plaatje. Lijkt me vrij lastig om de goede platen bij elkaar te zoeken en dan ook nog eens gelijk te laten lopen. Zeker als je uberhaupt nog niet goed kan mixen.

Ik zeg : Faden maar :D

Comment

Als ik hem was zou ik alle loungeplaten die aan elkaar gemixt zijn kopen (of met zen klotedownloads) en die opzetten en dan gaan zwemmen ofzo. anders verkloot je het toch wel op een of andere manier.

ik denk dat je er 1 week blijft dan word je eruit gekegeld

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz

Kan ie alsnog gaan zwemmen :twisted:

Comment

Originally posted by lowesinc
                          Originally posted by Dj_Ciaoz

Kan ie alsnog gaan zwemmen :twisted:
                          ach jah dat kan ie wel leren in een maandje of 2 :twisted:

Comment

Headkandi of Tokyo project mix cd's zijn lekker lounge heb er zelf ook altijd 1 bij me. Trouwens bij de mediamarkt liggen er een zooi lounge cd's met 12" of aan elkaar gemixt voor 4 euro.

Comment

Het is meer lounge/house/funky. Zal ook maar even de mediamarkt checken voor die cd´tjes, thanks!

En wat betreft het draaien, is zal nog veel moeten oefenen en het zal niet perfect zijn maar als de basis er is en je hebt echt goede muziek dan ben je al een end op weg.

En ik denk dat dat wel moeten lukken. Maar bedankt dat jullie helpen en niet afzeiken. En uit jullie reacties is goed te zien dat jullie nog goed herinneren hoe het was toen je zelf begonnen met draaien.

Comment

Originally posted by Sidney1
                                Het is meer lounge/house/funky. Zal ook maar even de mediamarkt checken voor die cd´tjes, thanks!

En wat betreft het draaien, is zal nog veel moeten oefenen en het zal niet perfect zijn maar als de basis er is en je hebt echt goede muziek dan ben je al een end op weg.

En ik denk dat dat wel moeten lukken. Maar bedankt dat jullie helpen en niet afzeiken. En uit jullie reacties is goed te zien dat jullie nog goed herinneren hoe het was toen je zelf begonnen met draaien.
                                Ik had de neiging eerder te reageren op al die "constructieve" bijdragen (incluis die van de "mods" :roll:) maar ik vind je eigen reactie/conclusie perfect de lading dekken.

Comment

Working...
                                X