Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry marcel :roll:
    waar ging dat ook alweer over dan??:P

Comment

Originally posted by dj_joey
      Originally posted by marcello
      als je iets opgenomen hebt zet je het toch op een speedyshare.com ;)
      Als T-nox erachter komt dat die torrent files gebruikt voor een mix en ze upload 8O Heeft die de komende tijd weer iets te doen.
      Ik neem aan dat het inmiddels duidelijk mag zijn..

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
        ach jah T'Nox is nog steeds bezig met boos zijn op Joey!! :lol:
        Nix boos hoor, hou gewoon van een felle discussie en als je die aangaat dan kan ik wel eens grof uit de bocht komen ja. Aan de andere kant; Als joey iets zinnigs heeft in te brengen ben ik heus niet te beroerd om dat aan te nemen hoor.

(Maar dat gebeurd gelukkig niet al te vaak!!!) :twisted: :P

GEINTJE!!!

Comment

Originally posted by djtnox
          Als T-nox erachter komt dat die torrent files gebruikt voor een mix en ze upload 8O Heeft die de komende tijd weer iets te doen.
          Wat? Dat je niks te doen hebt? :roll:

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
            ach jah T'Nox is nog steeds bezig met boos zijn op Joey!! :lol:
            Nix boos hoor, hou gewoon van een felle discussie en als je die aangaat dan kan ik wel eens grof uit de bocht komen ja. Aan de andere kant; Als joey iets zinnigs heeft in te brengen ben ik heus niet te beroerd om dat aan te nemen hoor.

(Maar dat gebeurd gelukkig niet al te vaak!!!) :twisted: :P

GEINTJE!!!
            Agja je kan niet met iedereen goed over weg... :wink:

Comment

Wat? Dat je niks te doen hebt? :roll:

Nix te doen?? Wie is hier nou de "Forum Junkie"?!!!

Comment

Dus je wilt zeggen dat iedereen die meer post dan mij heeft niks te doen heeft :? Nou ik zie in msn namen van sommige forum leden dat die een druk privé leven hebben :roll:

Trouwens nog een tip voor het beatmatchen: oefen dit elke dag al is het een mix, daar heb je veel meer aan dan 1 keer in de week 6 uurtjes. Daarnaast kan je ook radio edits proberen te mixen want dan heb je minder tijd maar je hoeft ook korter te mixen.

Comment

Originally posted by Sidney1
                  Dus wat ik begrijp is dat je eigenlijk bij bijna elk nummer beatmixing doet. Alleen de manieren waarop je dat kan doen is heel verschillend?
                  Correct!! wat je ook kan doen en zeker helpt is alles opnemen en achteraf evalueren.....wees critisch op je zelf en je zult progressie merken!

Comment

Ik krijg toch het vreemde gevoel dat dj_joey en T-nox elkaar niet zo lekker liggen.

Comment

...Anders ga je even Back 2 Topic... Laat ze nou maar.

Maar iig, is best knap als je het in 2 dagen al gewoon het pitchen onder de knie hebt.... Ik heb er denk ik een halfjaar over gedaan (maar wel 1x per week). Maar ach daar gaat het niet om toch? Het gaat erom of je het goed doet en of het leuk is :P

Comment

ik hoop niet dat het bij de nummer: freefall en cambodia was ;)

Comment

dj ontmaskerd

hoi, dank je voor het sluiten van het onderwerp (sidney) Ben er inmiddels achter en komt allemaal goed, enige wat sidney gaat mixen deze zomer is cocktailtjes.
                          Ben erg blij dat het niet 1 van mijn geboekte dj's was, die ook via dit forum hebben gereageerd dus ... we gaan een leuke zomer heen hier !

Comment

Originally posted by fuxs
                            Ik krijg toch het vreemde gevoel dat dj_joey en T-nox elkaar niet zo lekker liggen.
                            dat noemen ze wel eens waare liefde ;-)

Comment

Re: DJ ontmaskerd

Originally posted by karenhurghada
                              hoi, dank je voor het sluiten van het onderwerp (sidney) Ben er inmiddels achter en komt allemaal goed, enige wat sidney gaat mixen deze zomer is cocktailtjes.
                              Ben erg blij dat het niet 1 van mijn geboekte DJ's was, die ook via dit forum hebben gereageerd dus ... we gaan een leuke zomer heen hier !
                              Dat is dan mooi opgelost en gelukkig vóórdat sidney ook maar 1 plaatje heeft gemixt. :wink:

Deze gooi ik daarom dus ook op slot.

Comment

Working...
                              X