Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke beginnerset?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke beginnerset?

Hallo ik ben zoals velen van jullie nieuw op dit forum.
    IK had 2 beginners dj sets gezien en vraag om jullie raad welke ik zal nemen.

set 1:
    powertronics.nl is beschikbaar voor verkoop. Bekijk prijs, informatie en meer op Dovendi.com

http://www.powertronics.nl/kam-z1204-p-673.html 2x

set 2:
    powertronics.nl is beschikbaar voor verkoop. Bekijk prijs, informatie en meer op Dovendi.com

http://www.powertronics.nl/kam-z1204-p-673.html 2x

Vraag:
    Welke set zal ik nemen of weten jullie een betere?
    Mijn budget zit rond de 730 euro.
    Ps:ik heb al een redelijke versterker een oude van mun vader de wel goed is maar mischien en andere hij doet het nu redelijk ik heb al1 niet zo´n gede boxen voor mun cd´s.

Mvg thommy

Bovenstaande.. Niet doen.
    Voor je budget kan je beter bv deze nemen:

Comment

Originally posted by djsergio
      Bovenstaande.. Niet doen.
      Voor je budget kan je beter bv deze nemen:

http://www.DJ-specials.nl/product.php?pid=76
      Maar die is wel 70 euro duurder...

Comment

Je budget zat toch rond de 730 euro....
        Dus nog 2 of 3 dagen werken en je hebt er 70 euro bij....

Comment

als je budget 730 is zou ik toch eens geduldig op markt plaats zoeken

het belangenrijkste is toch dat je twee goeie cd spellers neemt en uiteindelijk kom je dan toch bij pioneer uit(meningen zijn daar over verschillend) maar als je ooit in een club komt te staan zal je daar toch pioneers tegen komen.

ik denk dat voor jou met je budget de cdj 100 van pioneer een mooi aperaat is om mee te beginnen.deze zal je met enig geduld en vaak op marktplaats de boel in de gaten te houden wel vinden,je zal zo rond de 400 euri zal je kwijt zijn voor je cdj's 100
          voor een twee kanaals mengpaneel moet je denken tussen de 50 en 100 euri.
          bespaar niet op je koptellefoon en besteed daar aandacht aan bij het uitzoeken er van.je heb nu zo rond de 600 uitgegeven! en een vesterkertje met een paar boxen dat zal je niet zo veel moeite moeten kosten om die voor weinig te scooren.
          zoek anders naar een actieve monitor die zijn goed te vinden tussen 100 en de 150.

zelf heb ik om mee te beginnen twee cdj 500mk2 gekocht een nog ouder model dan de cdj100
          en het werkt goed.
          en een berhinger vmx100
          als toch wel ervaren vinyl dj vind ik dit een minder aperaat,maar wel goed genoeg om mee te beginnen, en he.. koste maar 50 euri dus moet je ook niet te veel verwacten,maar her is ook maar net waar je van houd, korte/lange faders etc.

maar naar mijn mening is het belangerijkste dat je 2 goeie cdj te pakken krijgt zodat je in elk geval goed kan leren syncrhoom mixen de rest komt wel.
          het is een hobby/beroep waar je in moet groeien in elk opzicht

Comment

Ik wil niet vervelend zijn maar kunnen we niet even 2 topics maken zoals: Welke aparatuur heb ik nodig?, hoe moet je mixen? Kan je/ik meteen 1 keer een duidelijke uitleg geven waar andere ook wat aan hebben en in die zelfde topic nog door kunnen vragen want dit is de 13e topic met de zelfde vraag deze week.

Comment

Originally posted by dj_joey
              dit is de 13e topic met de zelfde vraag deze week.
              Zo zal het helaas ook altijd blijven, zoeken blijft moeilijk.

Comment

Working...
              X