Originally posted by susumu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Is dat wel goed ?
Collapse
X
-
dat is zelfs heel goed!
Het is niet alleen belangrijk om je eigen ding te doen en te werken aan wat je graag werkt en met wat je graag hoort maar ook om je niet vast te binden aan één enkele stijl.
Ik ben zelf enorm veel bezig met trance, electro en house en vroeger was hardstyle ook één van m'n stokpaardjes(om financieele redenen niet meer op gefocust).
Wat misschien leuk is, je kan je stijlen combineren in je producties en zo een eigen sound maken!
In ieder geval doe zo voort en staar je niet blind op één genre.
Comment
-
Zelf draai ik alleen Trance, maar met Trance kun je veel richtingen op. Ik weet dat ik m'n eigen markt verklein door 1 soort te draaien, maar ik wil de muziek draaien waar ik voor leef, en daar huren ze me maar op in of anders een ander. Wel kan ik diverse stijlen draaien zoals Melodic, massive, tech of hardtrance, maar het blijft Trance. Als een beetje "allrounder" zul je meer kanten op kunnen, absoluut.
Comment
-
Ik draai ook vooral Trance , maar het is soms ook gewoon heerlijk om af te reageren met hardstyle etc.
De style van Tiesto's clublife bevalt me wel het best !
A state of trance is duidelijk echt alleen trance en soms een progressiv nummertje er tussen door.
Comment
Comment