Announcement

Collapse
No announcement yet.

djm 400 en cdj 200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• djm 400 en cdj 200

Na al die djm 400 praatjes dagt ik laat ik hem maar eens gaan testen. Dus ik naar de feedback. Ik had hem daar met een cdj 200 eraan en was meteen helemaal verkocht :D. Egt ene prima setje.

Een probleem ik heb het geld er niet voor :(. En op marktplaats vind ik alleen de 200 en dan in een set met de datqeq XTC.

Iemand een idee hoe ik betaalbaar aan een djm 400 kan komen. En als het echt betaalbaar is ook een cdj 200. Wieweet heeft iemand ze en wil ze kwijt of heeft iemand ze op internet ergens gevonden.

Je kunt altijd proberen he ;)

nou.....gaat lastig worden... Net nieuw dus 2ehands zal moeilijk zijn..

Comment

Succes, maar veel goedkoper dan winkelwaarde zal je het niet vinden... die apparaatjes zijn dan ook nog wel aardig waardevast.

Comment

Laatst stond er een losse DJM 400 voor 350 euro of een fatsoenlijk bod erop... zal inmiddels al weg zijn vrees ik. Persoonlijk heb ik het niet zo op markplaats spul aangezien je niet weet hoe de ander er mee omgegaan is. Oftewel sparen of lenen ;)

Comment

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

1465 euro..
          Last edited by edwin; Wednesday-18-11-2009, 13:03.

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
            http://www.bax-shop.nl

1465 euro..
            Leuke deal! als ik in duitsland kijk waar ik mijn spul toen heb gehaald is het 1336,- maar dat is zonder koffer en de verzendkosten komen er nog bij... ik geloof dat die koffer alleen al dat verschil ruimschoots goed maakt.
            Last edited by edwin; Wednesday-18-11-2009, 13:04.

Comment

Het is inderdaad een leuke set maar in verband met geld tekort dacht ik er zelf aan om de set in delen aan te schaffen. Dus bijvoorbeeld eerst alleen 1 djm en een cdj later.

Maar ik kijk eerst wel hoeveel het werken in de vakantie oplevert.

Comment

Ik zelf heb destijds in duitsland 2 x de CDJ 800 gekocht en 1 x een Behringer VMX 200... mengpaneel was puur tijdelijk om vooruit te kunnen en dat heb ik na 1,5 jaar vervangen...

Persoonlijk zou ik het ook in delen aanschaffen want je zult altijd zien dat je spijt krijgt als je nu voor een stapje lager kiest.

Comment

Working...
                X