Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluidskaart.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe lang mix je al want als je nu al aanvragen hebt liggen en nog niet lang bezig bent, best knap dat moet je mij leren.

Maar dat is wel een aardige gok daarom, lichten & geluid kopen als je nog nie zeker weet of je het wel wat vind.

Comment

reactie

nou ik deed het al met wat oude apparatuur, enkele cd speler, platenspeler, computer, zonder lichten. Dus nu heb ik wat beter spul gekocht met zo'n trus stellage erbij best cool. Maar mixen? ik draai gewoon wat muziek van alles wat, dus dat is niet echt mixen he.

Comment

Nee dat is niet echt mixen te noemen nee, maar aan de andere kant dat heb je ook niet echt nodig zo te horen, je moet je publiek mee krijgen voor jouw ding, (als ik je goed begrijp) en da is gewoon op het goeie moment de goeie plaat draaien.. maar als je niet mix snap ik niet waarom je platenspelers hebt..

Comment

reactie

ik had gewoon nog veel lp's waar ik geen afscheid van kan nemen, en muziek die nog goed dansbaar is. vandaar.

Comment

Re: reactie

Originally posted by cornelis
            ik had gewoon nog veel lp's waar ik geen afscheid van kan nemen, en muziek die nog goed dansbaar is. vandaar.
            aha i see

offtopic: nog 1 post en ben bij de 100 :D

Comment

Re: reactie

Originally posted by fuxs
              Originally posted by cornelis
              aha i see

offtopic: nog 1 post en ben bij de 100 :D

gefeliciteerd! allemaal posts met inhoud? of was het je om de 100 te doen?

Comment

Haha, nou jah niet allemaal met inhoud (behalve text dan), maar ben niet zoon forum junkie dan is 100 wel een magisch getal

Comment

Working...
                X