Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ik lees nooit de handleidingen.. vind het altijd veel leuker om er zelf achter te komen :lol:
*zou de handleiding van een cdj welles willen zien.., gaan ze dan uitleggen waar elk knopje voor is?) :lol:
ik lees nooit de handleidingen.. vind het altijd veel leuker om er zelf achter te komen :lol:
*zou de handleiding van een cdj welles willen zien.., gaan ze dan uitleggen waar elk knopje voor is?) :lol:
Het lezen van handleidingen heb ik ook nog nooit in mijn leven gedaan behalve 1 keer bij een router voor het wachtwoord om eron te komen. MAar het gaat erom dat het wel zo netjes is om eerst zelf de moeite te nemen hem te bekijken als je een vraag het voordat je deze hier post.
Ik geloof ook wel dat je zonder ooit een andleiding gelezen t hebben kunt snappen waar de booth knop voor is ;)
Jaa idd! En van zelf een beetje kloten met die dinge leer je er ook veel meer van want wat in de handleiding staat ben ik meestal alweer naar 1 nacht vergeten ;)
Comment