Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welk Programma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk Programma

ik zou graag willen weten welk progamma ik nodig heb om nummers te mixen met elkaar

Ligt eraan hoeveel geld je er voor over hebt en wat jij prettig vind werken.

je zou beijvoorbeeld ook google kunnnen gerbuiken om te zoeken. Maar hieronder staan een paar programmas

virtual dj
    Traktor
    dss dj

Ik zou zeggen probeer trials e.d. om te kijken welke je het best vind werken.

Comment

Originally posted by jobbieboy
      Ligt eraan hoeveel geld je er voor over hebt en wat jij prettig vind werken.

je zou beijvoorbeeld ook google kunnnen gerbuiken om te zoeken. Maar hieronder staan een paar programmas

virtual DJ
      Traktor
      dss DJ

Ik zou zeggen probeer trials e.d. om te kijken welke je het best vind werken.
      dss Dj vind ikwel chill:)

Comment

ik heb nu Virtual DJ en Traktor maar ik snap niet hoe je het daar mee moet doen

Comment

Originally posted by NIDJ
          ik heb nu Virtual DJ en Traktor maar ik snap niet hoe je het daar mee moet doen
          virtaul dj is HEEL makkelijk vind ik :P maar als het niet lukt moet je ff bij help kijken of forum;)

Comment

er zijn al zoveel topics hierover zoek dan gewoon even en open neit steeds iets nieuws!! irriteerd echt helemaal stuk!

Comment

sorry hoor maar ik zie ze niet. nog vraagje dn maar: waar vind ik een goede a capella's ? weet iemand een site

Comment

voor acapella's kom je ook een end met de zoekfunctie. Ik kon me hiervoor een topic herrineren.

Maar als je ze niet zied komt hier een lesje zoeken

1)druk op zoeken (boven aan het forum niet bbovenaan de site)
                2) type bij zoek op trefwoorden je trewoorden en eventueel and, or of not ertussen. Dit werkt bij google niet meer zo maaar bij veel forums wel. Als je wil zoeken op dj programma type je dj and programma
                3) druk op zoeken

Comment

Voor meer Tutorials stuur Jobbieboy een P.M!!

©Jobbieboy. deze Tutorials mogen niet gekopieerd of gereproduceerd worden!

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
                    Voor meer Tutorials stuur Jobbieboy een P.M!!

haha dankje ciaoz was ik bijna me © vergeten :P

Comment

hoe kan je bij dat traktor liedjes toevoegen :x :x :x :? :? :?

Comment

en daar komt hij hoor tutorial nummertje 2

1) open traktor
                        2) klik lings op explorer
                        3) ga gewoon verkennen dus klik op de schijf war je moet wezen en dan de map daarin en ga zo maar door (klik op de plusjes om de inhoud te tonen en een niveau dieper te gaan
                        4) klik op de map om ze rechts in beeld te zien
                        5) sleep ze vervolgens naar A of B (gewoon ergens op dewave display ofzo)
                        6) Druk op speel en ga deejayen ofzo.

en uiteraard geldt:

Comment

Lol.
                          kom op Jb stop met die onzinnige vragen om elk kleine wissewasje en zoek zelf ook is wat uit. het duurt misschien iets langer maar het is veel leuker, leerzamer en dan hoeven wij neit de hele tijd onzinnige vragen te beantwoorden.!

Comment

Working...
                          X