Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stanton SA-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stanton SA-3

Hoi iedereen,

Effe de mening van de prof's in het vak = is een Stanton SA-3 mixer de moeite om te kopen? De verkoper zei van wel, ma ja, die jongens leven op commissie. Dus wou ik even objectieve commentaar.

Timme

Sja....ik heb er ooit een keer mee "moeten" draaien en vond het een rampbak. Korte plastic-aanvoelende faders, een niet nauwkeurige uitlezing en een onprettig werkende EQ. Vond het dus eigenlijk helemaal niets. Maar goed, wat verwacht je voor 200 euro. Voor jou misschien veel geld, maar in de wereld van de dj-apparatuur peanuts. Het gaat hier over een zgn. battle-mixer, een mixer die dus bedoeld zou zijn voor veel faden en EQ gebruik en daar vond ik 'm absoluut niet voor geschikt.

Comment

Prov. mening?!?! ik ben geen prov. maar weet zeker dat dat ding en poep ding is!! nou ja als je de beste gewend bent is alles wat daar onder is "poep" dus neem mij niet kwalijk!!

in elk geval voor een beginner...investeer zo weinig mogelijk aan beginners setjes want uiteindelijk zou je toch willen overstappen naar het echte werk...koste baat plaatje ;-)

Comment

ding wil wel alleen dat irritant blauw ledje mogen ze er van mij meteen uitslopen

voor de beginnende en niet veel eisende dj best een leuk ding
        maar blijft een battle mixer ;)

Comment

Wat zouden jullie mij dan aanraden misschien?

Comment

Originally posted by marcello
            ding wil wel alleen dat irritant blauw ledje mogen ze er van mij meteen uitslopen

voor de beginnende en niet veel eisende DJ best een leuk ding
            maar blijft een battle mixer ;)
            nou...battle mixer.....ik vind van niet hoor, hij moet wel wat meer in z'n mars hebben.....BV Vestax PMC 07 PRO pioneer DJM-909

maar dit is een simpel 2 kanaal mixer meer niet

Comment

pioneer djm 909 is weer top of the bill!

Comment

Originally posted by marcello
                pioneer djm 909 is weer top of the bill!
                Jup.....weet nog steeds niet welke van m'n schatjes ik het liefste vindt, de DJM800 of de DJM909 :wink:

Maar voor de topicposter een goed alternatief uit de Pioneer-stal: de DJM400, de DJM707 of de DJM300

Alternatief: Urei maakt ook hele leuke battlemixers.....

Comment

Working...
                X