Announcement

Collapse
No announcement yet.

HDJ1000 vs sony mdr v700

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HDJ1000 vs sony mdr v700

Yo

Had toch nog ff 1 vraagje. Donderdag ga ik dus mijn set halen en ik heb alleen nog twijfels over de koptelefoon. Ik wilde gaan voor een HDJ 1000, zit lekker en goed geluid maar nu raad die gast van die winkel me aan om een sony mdr v700 te nemen. Dit omdat deze veel sterker zou zijn en de pioneer zo zou breken / scheuren.

Ik geloof dit zelf niet echt alleen. Mensen met ervaringen? Kon het via de search ook niet echt 100% vinden, behalve dat ik niks vond over scheurende pioneers.

Ik had via Goegle het volgende Linkje gevonden... wellicht heb je hier ook iets aan.

Kennelijk heeft elke hoofdtelefoon wel mankementen... op deze pagina hebben ze beide hoofdtelefoons kapot gekregen :P

Comment

ik heb de sony MDR-V700 en het bevalt super....geen opmerkingen....beide hebben een goede reputaie alleen de sony zit wat lekkerder op mijn hoofd...als je goed kijkt zie je dat de sony een wat grotere ruime binnen omvang heeft waardoor je oor lekker in zinkt... bij mij zat de HDJ 1000 een beetje op mijn oren en dat scheelt als je in grote zalen terecht komt ;-) niet echt prettig in mijn geval.

dit moet je zelf op hebben om een helder beeld te krijgen van wat je zelf wilt.

Comment

lol.

Ik lees dus overal andere dingen. De ene site zegt dat de pioneer sneller stuk gaat en de andere de sony :P

Comment

Sony MDRV-700 is the most popular of the three, but is the least durable.
          Staat ook op de laatste pagina die ik gelinkt had... dus dat ook de sony's kapot kunnen is bekend.

Comment

Originally posted by DAY-ONE
            ik heb de sony MDR-V700 en het bevalt super....geen opmerkingen....beide hebben een goede reputaie alleen de sony zit wat lekkerder op mijn hoofd...als je goed kijkt zie je dat de sony een wat grotere ruime binnen omvang heeft waardoor je oor lekker in zinkt... bij mij zat de HDJ 1000 een beetje op mijn oren en dat scheelt als je in grote zalen terecht komt ;-) niet echt prettig in mijn geval.

dit moet je zelf op hebben om een helder beeld te krijgen van wat je zelf wilt.
            Ik denk dat dat het belangrijkste is in deze prijs reeks... dat ze lekker zitten en je ze zelf goed vindt klinken. Want kwalitatief zitten ze denk ik toch vrij dicht bij elkaar.

Comment

tuurlijk gaan die dingen stuk...alles gaat stuk....uiteindelijk...de vraag is..hoe ga je met je spullen om en hoe lekker zit hij op je hoofd..
              ik heb de mijne al 2 jaar en nog steeds geen problemen of scheuren ed.

Comment

elk merk heeft zijn voor en nadelen

zoek er 1 uit die goed bij je past en waar jij van denkt dat ie goed is
                natuurlijk heeft het ene merk meer aanleg om stuk te gaan maar hou in je achterhoofd dat bij "normaal" gebruik het allemaal best meevalt

heb ook wel eens 1 per halfjaar moeten kopen maar dat kwam omdat ik er niet netjes mee omging

heb mijn djpro 300 van stanton al 2 1/2 jaar en mijn technics alweer een jaar zonder problemen of mankementen

Comment

Dat alles stuk gaat is logisch, maar deze man beweerde dat hij gewoon zal scheuren hoe je er ook mee omgaat en dat de sony bij wijze van onverwoestbaar is vergeleken met die pioneer (ff sterk uitgedrukt he ;) )

Comment

das bullshit

pioneer heeft idd last van scheurtjes maar die sony ook!!

vindt het geluid van de sony wel beter tov pioneer

maar kijk ook even naar de technics ;)

Comment

Ik ruik een incentive voor de verkoper als hij Sony producten verkoopt :P

Comment

zal ik ff doen!

Pff blijft lastige keuze.

Comment

nee valt mee gewoon even goed vergelijken
                          ben al jaren bezig had altijd akg toen stanton en zweer nu de technics

terwijl andere dj's de technics totaal kut vinden

Comment

Originally posted by marcello
                            terwijl andere DJ's de technics totaal k*t vinden
                            not me ;) me loves my technics ^^

Comment

zelf heb ik altijd stanton gehad,

afgelopen weekend met een pioneer hdj gedraaid, en ik vond het eigelijk niks, geluid van me stanton vond >IK< beter, en kon hem niet lekker achter in me nek leggen,

sony, vind ik een stuk lekkerder zitten

Comment

Working...
                              X