Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is dit een goeie set?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit een goeie set?

Ik ben van plan me als begin set volgende dingen te kopen
    2 JB-Systems T-3 Turntables
    Denon DN X-100 mixer
    Stanton DJ Pro 2000S

Iemand die me kan vertellen of dit een redelijk degelijke beginset is?

Is een super set om mee te beginnen ;-) maaar dat wordt wel platen dragen en weet je hoe zwaar zo'n UDG tas weegt als die vol zit met platen :-)

Comment

Hehe, weet ik wel, als goede vriend van een bekende Belgische DJ heb ik " de eer" al gehad om met een UDG en Technics platenzak rond te sjouwen. Als ik later geen vroegtijdige hernia heb, weet ik het ook niet meer.
      In ieder geval, bedankt voor het advies. :)

Comment

Prima set. Gewoon doen :)

Comment

Koop maar :mrgreen:

Comment

Goede antwoorden jongens! :wink:

Comment

goeie mixer, goede koptelefoon maar vraag jezelf af of je met platen wil beginnen of met CD's, ik draai zelf met beide maar het mixen met platen is velen malen geavanceerder dan met CD's, naar mijn mening kan je beter beginnen met een JB Systems MCD570 zolang je budget laag is, en als je later over wil stappen op platen en draaitafels kan je bijv de Gemini TT-03 nemen die over het algemeen sterkere motor heeft, en betere looks en over het algemeen niet heel duurs!

Succes

Comment

super set-up om met te beginnen.Ik wou dat ik me dat in het begin kon betalen:)
                maar zoals iedereen hier reeds zei.Denk goed na over je keuze voor platen of cds.Mijn keuze is al lang gemaakt.Cds is voor mij de absolute top.Absoluut geen verschil te horen in tegenstelling tot wat vele die-hards beweren.Een zeer ruim aanbod aan legale downloads op het internet.Compact, anyway alles wat je maar moet hebben:)

Comment

wat vinden jullie van mijn set

1x dap audio t2000 direct drive
                  1x dap audio t3000 direct drive
                  en een american dj xdm-352 mixer.

ik had een jaar of tich terug die van jb systems met snaar dat sucks.
                  gr stc latersssssss

Comment

Working...
                  X