Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ CD-spelers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ CD-spelers

heey alemaal,!!

ik ben nieuw hier maar wil al een paar jaar mixen en dergelijken ik heb wel eens speeld op een apparaatje van een vriend van mijn broer en dat was super!!

ik wil een beetje goedkoop beginnen en vond dit:

Speelt CD en CD-R
    Cue- en Auto Cue-functie
    Blauw LED -display
    Beste McCrypt-kwaliteit voor een absolute topprijs! De Top-Load-CD-speler is voorzien van alle belangrijke functie s en dus ideaal voor DJ´s. Door de overzichtelijke indeling zeer eenvoudig te bedienen.

Uitvoering:
    Grote start-/stoptoets
    Pitch-Bend-toets
    Track-skip (+10)
    Zoeken
    Grote play-/pauze-toets
    Extr a lichtblauw LC-display
    Time-/Outro-functie
    Open-toets.

Shot at 2007-06-30

En deze:

Zeer ruisarm design
    De serie compacte mengpanelen staat voor vermogen en betrouwbaarheid. Deze bieden neoklassieke 3-bands "British" EQ´s en schakelbare hoogdoorlaatfilters in d e monokanalen.

Technische specificaties:
    Uitvoering 2-bus
    12 kanalen
    Afm. (bxhxd) 242 x 47 x 220 mm
    Gewicht 1,35 kg.

Shot at 2007-06-30

ik ben erg noob in dit maar kan dit op elkaar dus met aansluitingen kabels enz en ziten hier kabels bij?? en kunnen er boksen op aan gesloten worden??

sorry voor deze domme vragen maar kon met de zoek fucntie niks vinden :wink: :evil: :?

hopen dat julie mij antwoord kunnen geven !

Alvast bedankt !!!,

Met Vriendelijke Groet,

Jordy!!

De CD speler ken ik niet en hou ik me mond over.. Wat ik wel gehoord heb is dat de meeste mc crypt echt rotzooi is.

Maar de mixer.

1. De mixer heeft potmeters ipv faders (dus een draaiknop ipv een schuifknop) dit kan dus echt niet lekker werken
    2. De mixer is mono.. Dus je hebt 2 kanalen nodig om er goed geluid uit te krijgen (en dat werkt met die draaiknoppen echt lastig) Dus om een beetje leuk te mixen heb je vier handen nodig :)

Doe jezelf een plezier koop niet zo'n mixer. Maar gewoon een DJ Mixer. Deze is meer voor microfoons.

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Aansluiten:
    Opzich zou het aan te sluiten zijn. van je cd speler naar je mixer worden meestal meegeleverd bij je cd speler. Dit zijn meestal tulp pluggen en de ingang van die van jou zijn XLR pluggen of 6,3 mm jackpluggen. Dus daarvoor moet je eventjes naar de electronicaboer om fftjes de goeie (onderdelen voor de) kabels te halen.

Om hem aan te sluiten op je speakers moet je van de master-out op je mixer naar een versterker en die slui je aan op je boxen en dan kan je herrie maken ;)

Correct me if i'm wrong
    Last edited by edwin; Wednesday-18-11-2009, 13:05.

Comment

Deze Mixer is inderdaad niet echt voor mix-gebruik. Meer voor in een studio oid.

Comment

oke bedankt !!

is dit wat ?::

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Groeten,

Jordy

Comment

Dat lijkt er meer op ja. De mixer ken ik niet zo goed, maar de cd-spelers wel. Is een prima instap-model.
          Vind het persoonlijk alleen zelf niet zo prettig werken die dubbele spelers. Doe mij maar 2 enkele (zijn echter vaak wel duurder).

Denk je ook om een hoofdtelefoon? En monitorspeakers?
          (een gewone huis-tuin-en-keukenhoofdtelefoon en stereotoren met boxen voldoet opzich ook, maar ik vraag het maar even)

Comment

De mixer ken ik niet. Maar hij is zekerwete beter dan die je eerder posten.. ;)

Maar de cd speler heb ik zelf ook op m'n kamer staan ;) Zeker leuk dingetje om mee te beginnen! Alleen de pitch fader en de knoppies zijn nogal gevoellig voor stof (afdekken dus!).

Comment

of kijk even bij www.bax-shop.nl

Comment

Re: DJ CD-spelers

Originally posted by DJWous
                heey alemaal,!!

ik ben nieuw hier maar wil al een paar jaar mixen en dergelijken ik heb wel eens speeld op een apparaatje van een vriend van mijn broer en dat was super!!

ik wil een beetje goedkoop beginnen en vond dit:

Speelt CD en CD-R
                Cue- en Auto Cue-functie
                Blauw LED -display
                Beste McCrypt-kwaliteit voor een absolute topprijs! De Top-Load-CD-speler is voorzien van alle belangrijke functie s en dus ideaal voor DJ´s. Door de overzichtelijke indeling zeer eenvoudig te bedienen.

Uitvoering:
                Grote start-/stoptoets
                Pitch-Bend-toets
                Track-skip (+10)
                Zoeken
                Grote play-/pauze-toets
                Extr a lichtblauw LC-display
                Time-/Outro-functie
                Open-toets.

Shot at 2007-06-30

En deze:

Zeer ruisarm design
                De serie compacte mengpanelen staat voor vermogen en betrouwbaarheid. Deze bieden neoklassieke 3-bands "British" EQ´s en schakelbare hoogdoorlaatfilters in d e monokanalen.

Technische specificaties:
                Uitvoering 2-bus
                12 kanalen
                Afm. (bxhxd) 242 x 47 x 220 mm
                Gewicht 1,35 kg.

Shot at 2007-06-30

ik ben erg noob in dit maar kan dit op elkaar dus met aansluitingen kabels enz en ziten hier kabels bij?? en kunnen er boksen op aan gesloten worden??

sorry voor deze domme vragen maar kon met de zoek fucntie niks vinden :wink: :evil: :?

hopen dat julie mij antwoord kunnen geven !

Alvast bedankt !!!,

Met Vriendelijke Groet,

Jordy!!

Alstublieft koop dit gerief niet.Je gaat er absoluut spijt van hebben en daadwerkelijk hier met mixen is onmogelijk.
                Spaar door en ga voor goed gerief.of toch alleszinds beter gerief:)
                De mixer is inderdaad niet geschikt voor dj'ing en de cd speler is absolute brol.
                op deze site--> www.fix-mix.de vind je al heel wat en misschien geraak je er daar wijzer uit.

Comment

Begin gewoon met een 2 kanaals battle mixer en een dubbele cd speler. Kosten niet de hele wereld en is erg leuk om mee te beginnen. Voor dubbele cd spelers kun je bij Denon en Numark kijken ;) die hebben keuze genoeg.

Comment

Working...
                  X