Originally posted by TantePollie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nog niet eens een beginner?
Collapse
X
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by TantePollieJa dat besef ,, ik durf mezelf over een jaar waarschijnlijk nog geen DJ te noemen..
maar dat hoort toch ook gewoon zo
ik wil eerst gewoon veel zien en leren..
Comment
-
tante,
je moet gewoon veel oefenen, het jonges of meisjes lichaam is bijna gelijk. op een paar dingen na, waarom zou jij geen dj kunnen worden? stephanie is ook een meid(Y) helemaal top dj.
waarschijnlijk zul je als je beetje kan draaien als meid sneller aan de weg zijn dan jongens. dit is puur op wat ik om me heen gezien heb, terwijl ze nog vaak veel kunnen leren. en het staat altijd wel leuk en gezellig een meid achter de draai tafels,
1 ding wat je zeker zal helpen: wees niet arrogant a.u.b.. sta altijd open voor opmerkingen of (negatieve) reacties, dan kom je veel verder.
veel succes!!
edit: ben je surinaams? vaak geven surinamers altijd grote feesten met familie met bruiloften en verjaardagen. dit word altijd groot aangepakt,
mischien een idee om hierin te beginnen? binnen je eigen familie?
Comment
-
Originally posted by Tomazostante,
je moet gewoon veel oefenen, het jonges of meisjes lichaam is bijna gelijk. op een paar dingen na, waarom zou jij geen DJ kunnen worden? stephanie is ook een meid(Y) helemaal top DJ.
waarschijnlijk zul je als je beetje kan draaien als meid sneller aan de weg zijn dan jongens. dit is puur op wat ik om me heen gezien heb, terwijl ze nog vaak veel kunnen leren. en het staat altijd wel leuk en gezellig een meid achter de draai tafels,
1 ding wat je zeker zal helpen: wees niet arrogant a.u.b.. sta altijd open voor opmerkingen of (negatieve) reacties, dan kom je veel verder.
veel succes!!
edit: ben je surinaams? vaak geven surinamers altijd grote feesten met familie met bruiloften en verjaardagen. dit word altijd groot aangepakt,
mischien een idee om hierin te beginnen? binnen je eigen familie?
ik ben Suri - Indo
Ja ik ga eerst goed oefenen en dan misschien dat ik het op verjaardagen kan proberen.. [/code]
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by TantePollieJa dat besef ,, ik durf mezelf over een jaar waarschijnlijk nog geen DJ te noemen..
Comment
Comment