Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koda speakers + versterker heeft iemand hier ervaring mee???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koda speakers + versterker heeft iemand hier ervaring mee???

Hallo, Heeft er iemand ervaring met het merk koda? Ik wil graag een speakerset aanschaffen KODA professional PA speakers "KD-1005". Impedantie: 8 ohm. Frequentiebereik: 50 Hz-19 kHz. 160 W. Gevoeligheid: 94 dB + 2. Crossover-frequentie: 4000 Hz.
    Afm.: ca. 60 x 31 x 37 cm. per paar

En een versterker! KODA versterker KD-255. Impedantie: 8-16 ohm. Input-impedantie: 2 kOhm (gebalanceerd/ongebalanceerd). Vermogen: 8 ohm: 2x 85 W in stereo mode, overbrugd: 200 W. Frequentierespons: 20 Hz - 20 kHz (1,5 dB). S/N Ratio: >81 dB. Opgenomen vermogen: 380 W. Met automatische uitschakelbeveiliging en indicatoren voor power, peak en bridge.
    Afm.: ca. 48 x 38 x 15 cm.

Kan dit samen en is het geluid wel goed??? Wie kan mij hier meer over vertellen??

Er staat misschien professional op, maar de specs zijn nou niet echt denderend hoor. Ongeveer het niveau van een Konrad Disco box. (Met andere woorden; het hout is meer waard als de gebruikte technische komponenten)

Ik zou als ik jou was absoluut geen geld hieraan verspillen.

Sorry voor de late reactie maar ik zag deze post nu pas.

Comment

Thanks

Bedankt voor je reaktie. Inmiddels heb ik 2x de samson rs 15 speakers gekocht en een Stanton M.201 / 2-kanaals mixer 3-bands EQ, cue mix, mic input. Verder heb ik voor mijn verjaardag en skytec 2x 300watt versterker kado gekregen. Over het geluid ben ik zeer tevreden. In het begin had ik een mixer zonder toon regeling, toen was ik teleurgesteld over met geluid. Maar met de stanton mixer komt een zeer mooi geluid uit met een lekkere bass. Ik begin pas dus voor nu ben ik hier zeer blij mee. Inieder geval thanxxx voor je reaktie

Comment

Working...
      X