Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek Sorteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek Sorteren

Heej Hallo,

Als ik muziek op cdtjes ga zetten hoe kan ik het dan het makkelijkst sorteren zodat ik het ook later trug kan vinden als je veel cd's heb ?

Alvast bedankt!

Op de cd'tjes schrijven wat eropstaat en dan op alfabet neerzetten.

Eerst natuurlijk als je gaat branden de nummers ook op goede volgorde van het alfabet zetten :wink:

Bv:

Cd 1: 1. Angerfist 2.Catscan
    Cd 2: 1. Marco Borsato en :lol: Zucchero :lol:

Comment

Precies veel meer kun je ook niet doen. Ik heb de single's hier op alfabet staan en de verzamelcd's op genre en op titel.

Als je er echt veel werk aan wil hebben moet je in exel ofzo gewoon een lijst maken met alle nummers en dan kun je zo opzoeken met control F op welke cd het nummer staat. Dan het alfabet af en je bent er.

Comment

Hardstikke bedankt !!
        ga gelijk aan de slag :D

Comment

OOOOOF je mooie, vers gekochte cd'tjes in iTunes importeren, zit een hele goede en snelle zoekfunctie op..;)

Comment

Wat je kan hebben als je net begint en je emt een kleine verzameling werkt die steeds uitbreid. Dat je 1 map orginele cd's bewaart de andere je gebrande. Zo leer je met een kleine verzameling goed kennen en je brijd hem uit tot 1 map vol zit zo leer je stapje voor stapje een volle map uit je hoofd kennen.

Comment

ik schrijf ook op de cd wat voor type plaat ik het vind,bv..tribel of groovy
              of gecombineerd als ik het groovy tribel achtig nummer vind.
              ben zelf ook slecht in het onthouden van titels

Comment

Working...
              X