Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sample request en vraag over soundcard.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sample request en vraag over soundcard.

Hey all ik heb sinds een paar dagen het DJen opgepakt, ben nu veel bezig met virtual DJ en ik meot zeggen het lukt al wat, ik kan al redelijk liedjes in elkaar over lopen.

Anyways, ik heb 2 vraagjes:
    Heeft iemand samples van LIL JON? Ik heb gesearched maar ben niks wijzer geworden.

En nog iets, ik wil dus eigenlijk alleen mijn computer (althans for now) gebruiken om te DJen, maar volgens mij heb ik maar 1 output waardoor ik niet super kan mixen. Heeft iemand een suggestie over wat voor een soundcard ik het beste kan kopen, de beste van de lowbudget om het zo maar te zeggen?

Bedankt!,
    Michiel.

Ideale geluidskaart voor muziek (voor weinig geld). Zeker als je straks ook zou willen produceren.

Comment

heeft deze dan ook 2 outs? ik heb geen idee eigenlijk hoe ik moet checke nhoeveel outs ik heb, ik heb een dmx6fire 24/96 kan iemand me helpen?

bedantk trouwens sergio!

Comment

voor virtual DJ allleen raad ik je aan bij de plaatselijke elctronica/computerstore een simpel geluidskaartje erin te zetten van 12 euro ofzo, heb ik zelf ook, sluit je daar je koptel. op aan, je hebt dan wel iets last van lag, maar A: Het is virtual DJ en je ziet de wave en B: je kan de master/mix schuif (ofzo) van je HP verschuive zodat je t over je koptel hoort (zonder lag)

Comment

Working...
        X