Announcement

Collapse
No announcement yet.

sampler?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sampler?

heej, ik ben nu beetje bezig met het mixen en dergelijk, om te kijken of ik het wat vond hebk ik toen een dubbele cd speler gekocht.. nu wil ik wat veder gaan. Je ziet wel eens cd spelers die sample's kunnen opnemen maar welk apparaat kan dat los ook en is niet al te duur..

dus de vraag is met welk apparaat kan ik vanaf mijn cd speler of mixer sample's inladen...?

Kijk eens naar een Roland 404 of een Korg Kaospad, die zijn tweedehands redelijk geprijsd en kwalitatief goede samplers, de extra effecten krijg je er dan ook meteen bij cadeau

Comment

kan je met die roland 404 ook beats maken als dat kan weet je waar die goedkoop is.
      en zo niet weet je dan wel eentje die dat kan ?

groetjes rodney

Comment

Originally posted by Djronny
        kan je met die roland 404 ook beats maken als dat kan weet je waar die goedkoop is.
        en zo niet weet je dan wel eentje die dat kan ?
        Oei....heel link (of misschien wel dapper, dan wel heel dom) om de Lord zonder hoofdletters en een minimum aan leestekens in je grammatica aan te spreken.....

Benieuwd wat hierop volgt......spannend, spannend, spannend!!

Comment

Idd, nu het topic over de taalverloedering weer is opgewaait. Je moet dit echt 6 keer lezen, voor je ook maar kan begrijpen wat er staat, en dan moet je nog een keer kijken, om te zien wat hij bedoelt! Wel leuk, net nu GTST ook weer begint..:p

Comment

Working...
          X