Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluitings vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stefjuuh
    Instellingen? Als die goed staan, kan dat kloppen. Vdj doet af en toe raar. Stuur anders even een mailtje naar VDJ, die kunnen je vast wel helpen.
    mijn versie is niet echt legaal, dus ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is. Ik ga eerst ff kijken of het aan VDJ ligt met traktor misschien doet ie het daar wel.

Comment

Originally posted by DJ-atot
      Het antwoord op al je gezeik!

euh sorry maar we gaan normaal met mede "collega's" om
      ik kan begrijpen dat je het larie vindt maar je blijft normaal!!

Comment

Originally posted by Uismanius
        Instellingen? Als die goed staan, kan dat kloppen. Vdj doet af en toe raar. Stuur anders even een mailtje naar VDJ, die kunnen je vast wel helpen.
        mijn versie is niet echt legaal, dus ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is. Ik ga eerst ff kijken of het aan VDJ ligt met traktor misschien doet ie het daar wel.
        vertel aub nooit dat je geen niet legale versie hebt!

Comment

Originally posted by marcello
          vertel aub nooit dat je geen niet legale versie hebt!
          MIjn traktor is wel legaal maar daar doet ie het niet bij. Dus er zit iets verkeerd. Alle bij de decks staan op channel 2 en krijg ik niet op channel 1 als ik channel 1 op de groene uitput zet

waarom zou ik dat hier niet moeten vertellen dan?

Comment

euh omdat het niet mag?

jah maakt mij niets uit
            maar is toch een beetje raar of vind jezelf van niet ;)

Comment

met gezeik bedoelde ik met je problemen :wink:

alsnog sorry

Comment

Het antwoord op al je gezeik! Er zijn 2 mogelijkheden:

1. Je koopt nog een geluidskaart ( extern ) en je koppelt met die draadjes
                die je nu ook hebt de externe kaart aan line 1/2. Je koppetl met een andere
                draadje je internet kaart ( groene output ) naar line 1/2. Vernader je instellingen
                op je pc dat je 2 kaarten hebt en ook bij je programma en voila!

2. Ik had dit probleem ook. Ik heb een usb-mixer gekocht ( zelfde als een mixer
                maar dan met usb! aanslting ) en sloot heb aan men pc door 2 usb poorten
                te gebruiken. Je stelt in dat usb 1 1ste kanaal in en usb 2 2de kanaal. Je kan
                dan ook nog eens met je mixer ( externe mixer ! ) mixen. Miss denk je, ja
                weggegooide geld?! NEE! Je kan je mixer ook gebruiken als je met cd's of met
                vinyl later wilt gaan draaien. Want er zit gewoon ook een line ingang op.
                Stel ook dan ff je programma in dat je usb poorten gebruikt als geluid!

Ik heb zelf een NUMARK DM 950 USB!!!!!!!!!!! voor maar 135!!!!!!!
                Even uit de wereld helpen: Voor deze toepassing heb je GEEN tweede geluidskaart nodig. Als je alles aanstuit zoals je zelf een paar posts terug verteld, dan is het alleen nog een kwestie van de config van VDJ en je geuidskaart goed zetten. Ik denk dat je je geluidskaart op "4 speakers" moet zetten, kijk maar even of je dat wat zegt.

En PS: @ ATOT: Opmerkingen als "gezeik" daar heeft niemand wat aan.

Comment

met gezeik bedoelde ik met je problemen :wink:

alsnog sorry
                  Oke je had het al door!! :P

Comment

Op een hele vage manier doet mijn geluidskaart het niet goed.

Ik heb een 5.1 geluidskaar maar als ik mijn kanaal 1 op groen aansluit en kanaal 2 op zwart dan komt alleen uit kanaal 1 geluid van beide decks op VDJ.

Maar nu heb ik nog een geluidskaart in mijn moederbord dus heb ik hem nu op 2 geluidskaarten. Dus hij doet het wel.

Maar nu probeerde ik op te nemen via de line in gang. Het probleem is dan dat mijn koptelefoon functie niet geod werkt. Dat je het andere nummer met je koptelefoon kan luisteren zonder het door je spiekers te horen zegmaar.

Hoe kan ik deze 2 problemen oplossen?

Comment

Ik heb een 5.1 geluidskaar maar als ik mijn kanaal 1 op groen aansluit en kanaal 2 op zwart dan komt alleen uit kanaal 1 geluid van beide decks op VDJ.

Maar nu heb ik nog een geluidskaart in mijn moederbord dus heb ik hem nu op 2 geluidskaarten. Dus hij doet het wel.

Maar nu probeerde ik op te nemen via de line in gang. Het probleem is dan dat mijn koptelefoon functie niet geod werkt. Dat je het andere nummer met je koptelefoon kan luisteren zonder het door je spiekers te horen zegmaar.

Eerst kijk je bij de instellingen van je geluidskaart ( één van de twee) of je die op 4 speakers kan zetten. Dat wil zeggen dat de ene aansluiting line 1 en 2 doorgeeft en de andere line 3 en 4. Nu kun je in de config van je dj-software je instellingen aanpassen aan de instellingen van je geluidskaart zodat speler 1 naar line 1/2 word gestuurd en speler 2 naar line 3/4. Nu sluit je een mini-jack aan op de line 1/2 aansluiting op je pc en de andere kant met roodwit tulp op lijn 1 van je mixer en van het zelfde met nog zo een kabeltje, snap je??

Comment

Originally posted by djtnox

Eerst kijk je bij de instellingen van je geluidskaart ( één van de twee) of je die op 4 speakers kan zetten. Dat wil zeggen dat de ene aansluiting line 1 en 2 doorgeeft en de andere line 3 en 4. Nu kun je in de config van je DJ-software je instellingen aanpassen aan de instellingen van je geluidskaart zodat speler 1 naar line 1/2 word gestuurd en speler 2 naar line 3/4. Nu sluit je een mini-jack aan op de line 1/2 aansluiting op je pc en de andere kant met roodwit tulp op lijn 1 van je mixer en van het zelfde met nog zo een kabeltje, snap je??
                        ik snap precies wat je bedoelt. Mijn computer staat staat in gestelt op een 5.1 geluidskaart betrefend die Creative sound blaster. Maar dat werkt dus niet.

Nu heb ik even gezocht maar ik kan geen software vinden voor mijn Geluidskaart. (ik heb hem er zo in gegooid)

Daarnaast is er ook nog een probleem. Om spellen te spelen moet je overschakelen naar de oude geluidskaart om dat alles vast loopt met de nieuwe. Dit heeft denk ik iets te maken met het probleem met de mixer.

Comment

Working...
                        X