Announcement

Collapse
No announcement yet.

cdj 1000 mk2 voor 221 euro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cdj 1000 mk2 voor 221 euro

Hi,

Ik ben dus opzoek naar 2 cd spelers.
    Zoek echt alles af en kwam nu op ebay, en tikte voor de gein cdj1000 in.

Nu zie ik daar voor 221 euro nieuwe cdj1000 mk2's te koop staan.
    Ze komen uit tokio.

Is dit te vertrouwen?
    zijn ze anders dan de europese versie?
    andere dingen die niet kloppen?

thanks

mijn eerste ingeving is; "NEE, dat kan bijna niet".

Ja, of je krijgt ineens een vervoerskosten-rekeningetje van zo'n 500 euro :P

Comment

vaak is hewt ook bieden op ebay he dat ze nog een stuk omhoog gaan. Al gekeken of het geen bieding is?

Comment

Ik zou het zowiezo niet doen, bij Pioneer doen ze niet lullig over service, zolang het maar bij een officiele dealer gekocht is... (en dan nemen ze echt héél goed de tijd om eventuele defecten vakkundig te verhelpen :twisted: )

Ze hebben echter wat met grijze import... kennen we niet, ga maar terug naar degene waar je het gekocht hebt... Ja maar Pioneer is toch Pioneer? Ja maar niet hier in NL gekocht, goedendag en sterkte met je been. En mijn Ex-Pat buddy kon met z'n kapotte apparaat terug naar de dealer in zn eigen land. Waar ze hem inderdaad meteen hielpen, het apparaat aannamen voor reparatie en hij heeft alles bij elkaar slechts 2 maanden hoeven wachten.

Comment

Helemaal mee eens maar voor dat geld maakt die garantie me niet uit. Scheel wel een hele hoop geld. Maar teveel als je het mij vraagt. Anders dan gestolen kunnen ze het zo tog niet verkopen neem ik aan.

Comment

Working...
          X