Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende Dj Help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende Dj Help!

Hallo Dj forum leden,

Ik ben Sander 14 jaar oud en mijn grootste hobby&passie is muziek maken / plaatjes draaien en er vervolgens een lange mix van maken , ik ben nu ongeveer een jaartje ermee bezig maar ik heb nog heel veel vragen als beginnende dj ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Alvast heel erg bedankt

Welkom! Natuurlijk kunnen we je helpen, alleen voel je niet aangevallen als je een beetje een irritant antwoord van iemand krijgt :P

En vraag maar raak!

Comment

Originally posted by YOguM
      Welkom! Natuurlijk kunnen we je helpen, alleen voel je niet aangevallen als je een beetje een irritant antwoord van iemand krijgt :P

En vraag maar raak!

Ok bedankt:D

Haha ik heb al een aantal dagen hier rond zitten kijken op het forum en er zijn er altijd die wel iets op te merken hebben, maar als je tegen kritiek kan en het netjes houd is het wel okej en ik als beginneling moet dat zowieso accepteren toch? :P

Comment

Ik heb al een klein mengpaneeltje voor op de computer daar heb ik al een beetje mee leren omgaan maar ik zou heel graag een eigen nummer ontwikkelen als dat mogelijk is ? ik heb al contact gehad met Fried(stuur volgende bericht zijn site even mee) die adviseerde om die komende tijd vooral veel te weten te komen over Dj's etc.

Comment

Zo ik ga even een lang verhaal typen waar hopelijk veel tips/opmerkingen(positieve) op komen,

Eerst wat over mezelf, Ik ben Sander 14 jaar oud en mijn grootste pasie is muziek, ik draai vooral Trance/House/Club/Techno oftewel veel variatie in de muziek die ik draai...
          Ik moet alleen nog veel leren binnen de muziek wereld , en ik hoop dat jullie (forumbezoekers) en leden van Deejayforum.nl mij daarbij kunnen helpen met tips,opmerkingen...
          Ik heb een hercules dj console mk2 , niet echt veel bijzonders maar ben hard aan het sparen voor een nieuwe ik zit te denken aan een numark(wat zeggen jullie?) want pioneer is te duur voor mij als beginneling!
          Het is uiteraard heel lastig om met 2 voetten op de grond te staan en ergens terecht te komen waardoor je iets bekender word en op feestjes kan gaan draaien maar daar denk ik voorlopig nog niet aan ik wil eerst zoveel mogelijk leren binnen het draaien van muziek en alles wat er mee te maken heeft.!

Wacht jullie reacties af :wink:

Greetz, S de la funk

Comment

Ej,

Welkom hiero! Ben zelf ook redelijk beginnend, heb ook wel beetje zelfde stijle, maar ook wel vooral dance erbij. Redelijk allround dus. Als je een cd speler gaat kopen, en je hebt cd's , die geen lange versies bevatten, moet je er wel een naadloze loopfunctie op hebben, anders is het nogal klote mixen. Ik denk dat je je antwoorde over budget gear al op dit forum heb rondgelezen. Zelf ben ik wel aan het sparen voor pioneer, maar dat is ook maar omdat het met mijn inkomsten nog redelijk haalbaar is.

Nja, verder gewoon veel oefenen hea..;)!

Mzzls, Stef

Comment

Bedankt :)

Ja idd ik ga en ben al heel veel aan het oefenen en dingen aan het uitvogelen ,

Comment

Ikzelf ben ongeveer 2 jaar bezig met mixen! en ben een maand of 2 15. Leeftijden onder de 16 zijn behoorlijk lastig omdat je niet echt aangenomen word door clubs of bureaus omdat je niet de minimum leeftijd hebt.a

Ikzelf draai vooral op verjaardagen en feesten van vrienden of via vrienden. grootste voordeel is als je alvast wat referenties hebt en het mixen de meester bent. Zodra je 16 bent kun je demotjes rondsturen, gebruikmaken van connecties en zo steeds verder komen.

ik denk misschien is het handig voor je :wink:
                Je kan me altijd PM'en :P

Comment

Working...
                X