Ik ben van plan om samen met mijn broer die al wat langer draait een nieuw mengpaneel etc. aan te gaan schaffen ... ik draai vooral veel trance/dance/techno/house en af en toe een hardstyle nummertje als ik jullie om een aanbeveling mag vragen wat adviseren jullie dan voor een algemeen draaiende amateur Dj?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Dj gear kopen
Collapse
X
-
Budget hangt er van af als ik het alleen ga betalen 500 euries en samen met mijn broer rond de 800 €
Ik zelf dacht aan een compleet numark set want de benodigde boxen die ik zelf wel ok vind heb ik al, een 5.1 suround system dat door heel mijn kamer hangt
Comment
-
Als je al een surrond systeem heb sluit het daar gewoon op aan. Is voor je kamer prima.
Dan kun je met een dubbele cd speler van numark een eind komen en als je zeker weet at je bij het deejayen bljift kun je er een pioneer cdj 400 bijkopen als mixer. Dan heb je al ene prima mixer die je de eerst komende tijd niet hoeft te vervangen en moet je alleen over een tijd als je wat verder bent nieuwe cd spelrs te kopen.
Comment
-
Op marktplaats staan ook veel gebruikte spullen. Met cd spelers (dubbele) kun je inderdaad meteen aan de slag. De betere dubbelaars voor schappelijke prijzen zijn die van Denon en Numark (ik kocht mijne voor 150 gebruikt). Een 2 kanaals battlemixer heb je al nieuw vanaf 65 euro. Gewoon ff rondkijken en niet overhaast kopen. Mocht je iets op het oog hebben, vraag je eventueel hier of het iets is?? Succes.
Comment
-
Ja ik ga inderdaad rustig rond zoeken , numark schijnt zeker goed te werken en dan ik velievelee meer geld erin gaan steken en dingen gaan verangen maar eerst maar eens een redelijk goedkoop normaal setje op de kop zien te tikken zodat ik weer een jaar (of2) vooruit kan met oefenen oefenen oefenen
Comment
-
Originally posted by ArCeeOp marktplaats staan ook veel gebruikte spullen. Met cd spelers (dubbele) kun je inderdaad meteen aan de slag. De betere dubbelaars voor schappelijke prijzen zijn die van Denon en Numark (ik kocht mijne voor 150 gebruikt). Een 2 kanaals battlemixer heb je al nieuw vanaf 65 euro. Gewoon ff rondkijken en niet overhaast kopen. Mocht je iets op het oog hebben, vraag je eventueel hier of het iets is?? Succes.
Ik heb met marktplaats niet zulke goede ervaringen 2x opgelicht maar ik zal er eens een kijkje nemen en misschien als de persoon die het verkoopt eerlijk en te vertrouwen is zit er misschien wel een 2e handsje in ja , het liefst schaf ik gelijk een nieuw set aan zodat ik weer een aantal jaartje vooruit kan met draaien,oefenen en de kneepjes van het vak beginnen te leren
Comment
-
ik heb wat rond zitten kijken en kwam dit set tegen
http://www.musik-schmidt.de/osc-schm...r-p-23159.html iets boven mijn budget maar agg dan spaar ik wel wat langer , ik hoor graag jullie mening of dit een goed set is?
misschien is hij nog wel goedkoper ergens anders te krijgen maar heb nog niet verder gezocht
Comment
Comment