Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer B1520 PRO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer B1520 PRO

Goeiendag allemaal,

Ik ben net begonnen met DJ-en en verwacht in de toekomst zelf wat feestjes te geven. Nu ben ik als beginner op zoek naar een kwalitatief goerd setje speakers die ik kan gebruiken op kleine feesten, voor een aantrekkelijke prijs. Mijn oog is gevallen op de Behringer B1520 PRO en ik wilde graag weten of er hier op het forum hier ervaring mee heeft, en/of een tip heeft voor een andere speaker...

Ik hoor het graag.

Neo

Ik ben ook een beginnende dj. Voor ik iets ben gaan kopen ben ik langs diverse muziek winkels langs geweest met heel erg veel vragen tot vervelens toe. De behringer werd me bij alle winkels afgeraden net als de dap. Volgens de verkopers komen ze veel terug voor reparaties. Alle verkopers hebben mij de samson rs 15 aangeraden en ik moet zeggen dat ik hier zeer tevreden over ben. Ik zou zeggen ga zelf eens naar een paar winkels en vraag flink door. Ik ben in elk geval overtuigd

Groetjes Chill Tha Bass

Comment

Dank je wel,

Lijkt mij een heel duidelijk antwoord. Ik had nog nooit van de Samson gehoord. Mag ik vragen of ze hard genoeg zijn voor een feestje??

Neo

Comment

Afgelopen zaterdag heb ik buiten voor een buurtfeest gedraaid, en ik moet zeggen dat het wel hard was. Binnen klinkt het zo wie zo beter vanwege de akoestiek buiten vervliegt het geluid. Maar desondanks was het hard. Voor feestjes tot 150 pers kan je ze wel gebruiken. Wil je grotere feesten geven dan zou je voor duurdere speakers moeten kijken. Maar voor deze prijs klasse zijn ze hun geld meer dan waard (189euro p.st). Ik ben nog aan het sparen voor nog 2 subs erbij van hetzelfde merk. Bij correct en feedback in rotterdam kan je ze beluisteren, bij alle andere muziekwinkels waar ik geweest ben kon het niet.

Comment

Kerel,

Mag ik je bij deze hartelijk bedanken voor je tip. Ik denk dat mijn keuze nu wel bepaald is. Om te beginnen is 150 man voor mij al meer dan genoeg!! Heb je ook een goeie versterker-tip!??

Nogmaals bedankt en een fijne dag!!

Neo

Comment

Voor versterkers check dan het huismerk van bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ de T.Amp, die zijn kwalitatief goed en relatief goedkoop. Koop de versterker gewoon wat groter, dan hoef je als je eventuele subs er later bij wilt kopen geen andere versterker te kopen.
            Linkje: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b..._amplifier.htm

Wat je anders kunt doen is kijken voor actieve speakers, die zijn weliswaar duurder, maar je hoeft er geen versterker voor te kopen omdat die eral inzit. scheelt weer een versterkerrack in de transportsituatie.

als je dan persé Samson wilt kijk dan naar de Live 612 dat zou voor jouw doel meer als genoeg moeten zijn.

Comment

Sucses ermee! (p.s) Zorg wel dat je mengpaneel goed is en met een toon regelaar, want daar had ik mij zwaar in vergist. Zonder een goed mengpaneel is het geluid matig en zonder bass want dat maakt toch de muziek lekker. Zelf heb ik een beginners setje gekocht en ook hier ben ik zeer tevreden mee. (stanton m.201) Geluid is mooi en de faders zijn te vervangen. Deze heb ik bij feedback gekocht voor maar 89 euro. Veel goedkoper dan ze het op internet aanbieden. Zie de recenties van bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.

Comment

Working...
              X