Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark CDN-35

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark CDN-35

Ik post dit maar in het beginners forum, omdat dit tegenwoordig toch al meer een 'wat moet ik kopen'-forum is.

Ik doe mijn 2 maanden oude B-merk cd-spelers de deur uit voor een stel nieuwe leuke dual-cdspelers.

De eisen:
    - True Instant Start
    - Goede loopfunctie
    - beetje een handig jock-wheel (dus geen gekut met je vinger in een gaatje)
    - als het kan een BPM teller (tap is ook goed)

Ik kom dan al snel uit bij een Numark CDN-35. Ik hoor echter vele verhalen over het beestje. De een is razend enthousiast, de ander vind het niets.

Ik draai trouwens allround, dus ik moet er echt vanalles meekunnen. Tips, anyone?

heb er weleens mee staan draaien

de jogwheel is erg nerveus en doet soms rare dingen bij te actief opdraaien van een nummer

en super fijne loop heeft ie niet

bpm tellers van een numark zijn goed en toch goed accuraat!

maar waarom kijk je niet even verder voor een cmx3000 van pioneer deze zijn 2e hands te vinden voor een 500 tot 650 euro

en kun je jaren verder mee

of een denon 2500 is ook niet verkeerd en moet zeker voor 500 tot 650 te vinden zijn!

Comment

Ik heb hier een Numark cdj nogwat. Die doet het al jaren naar mijn volle tevredenheid. Geen fratsen erop, gewoon z'n werk doen. Die BPM counter, tsjah, ik vind het onnodige dingen maar goed, da's een andere discussie. Ik ben over het algemeen erg content over het merk Numark dus qua merk vind ik het zeker een aanrader.

Comment

Wij hebben 'm ooit als reserve speler mee gehad, en op zich valt er niks op aan te merken.
        Een fatsoenlijke dubbel cd speler zonder fratsen, een loop effect dat leuk is, wat tevens ook als hot cue gebruikt kan worden.

Nadelen:
        - behoorlijk gammele faders, pas op met vervoer
        - je moet hard drukken op de knoppen

Maar voor dat geld 'n leuk ding.
        kijk eens bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de, daar is -ie al 'n stuk goedkoper!

Comment

Working...
        X