Announcement

Collapse
No announcement yet.

CITRONIC CD-1.2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CITRONIC CD-1.2

hallo iedereen,

Ik ben zoals velen hier DJ en ik ben van plan de Citronic 1.2 dubbele cd speler aanteschaffen.Mijn vraag is of er hier mensen zijn die ervaring met deze apparatuur hebben?

Jah, heb ik zeker.
    Hij werkt best aardig, soms met het cueƩn springt ie ineens naar een andere track. Echt supersnel reageert ie ook niet. Maar als begin cdspeler, waar je niet al te veel van wil verwachten is hij prima. Pitch geeft hij, als je hem aanzet aan in procenten, als je bpm tapt, en je gebruikt de pitch, gaan de bpm's in het scherm mee. Verder gewoon een goeie display, stevige knoppen enz. Volgens mij staat er op aboutdj.nl een review van het apparaat.

Mzzls, Stef

Comment

Re: CITRONIC CD-1.2

Originally posted by baten
      hallo iedereen,

Ik ben zoals velen hier DJ en ik ben van plan de Citronic 1.2 dubbele cd speler aanteschaffen.Mijn vraag is of er hier mensen zijn die ervaring met deze apparatuur hebben?
      Ik wil het niet afkraken, maar het is en blijft Citronic. Ik denk dus dat je je verwachtingen niet te hoog moet stellen.

Als je een betaalbare redelijke speler zoekt zou ik eerder voor een Denon gaan, hoewel Pioneer natuurlijk nog steeds het beste is. CDJ800 is tegenwoordig ook niet zo heel duur meer en dan heb je zeker waar voor je geld!!

Mijn tip: Langer sparen en gelijk een goede kopen.

Uiteraard is het wel een leuke speler voor de eerste stappen binnen het DJ gebeuren.

Comment

Re: CITRONIC CD-1.2

Originally posted by djloco
        Originally posted by baten
        hallo iedereen,

Ik wil het niet afkraken, maar het is en blijft Citronic. Ik denk dus dat je je verwachtingen niet te hoog moet stellen.

Als je een betaalbare redelijke speler zoekt zou ik eerder voor een Denon gaan, hoewel Pioneer natuurlijk nog steeds het beste is. CDJ800 is tegenwoordig ook niet zo heel duur meer en dan heb je zeker waar voor je geld!!

Mijn tip: Langer sparen en gelijk een goede kopen.

Uiteraard is het wel een leuke speler voor de eerste stappen binnen het DJ gebeuren.
        sluit ik me dan ook wel weer volledig bij aan..

Comment

Working...
        X