Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draaitafel defectje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draaitafel defectje

Hoi,

ik heb dus een vraag over één van mijn draaitafels (Numark TT1625). Ik heb ze nu ongeveer een week of twee en er doet er al eentje moeilijk. Het gaat namelijk als volgt. Ik ben bezig, het gaat netjes tot ik na een plaat of drie bij de defecte draaitafel een beetje aan het backcueën ben. Het is alsof de draaitafel gewoon uitbolt. Ze geraakt gewoon niemeer op snelheid en ik heb de pitch niet aangeraakt of niets. Is er dan iets met mijn direct-drive? Is hij nu al klaar voor de vuilbak? Ik snap er niets van. De andere TT1625 doet het nog perfect.
    Graag wat uitleg!

Ik dank jullie.

Grtz Chizzl!

Backcue je met alleen de plaat en de slipmat of met de hele platter??

Comment

In het begin een beetje op beide manieren maar de laatste tijd alleen met de volledige platter.

Comment

als het bij de 1 wel zo is en bij de ander niet denk ik dat je motor niet goed is

dus even terug na de winkel!

Comment

Je motor zou beschadigd kunnen zijn door het terugdraaien van het volledige platter. Sommige draaitafels met direct-drive kunnen het wel hebben (motor slaat a.h.w. in z'n vrij bij tegenspanning) anderen draaien zichzelf stuk.

Maar als de tafel nog vrij nieuw is even terug mee naar de dealer.

Comment

Dan ben ik wel de pineut want ik heb de set op internet gekocht. (http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...x-shop.nl/.nl/)

Comment

Originally posted by Chizzl
              Dan ben ik wel de pineut want ik heb de set op internet gekocht. (http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...x-shop.nl/.nl/)
              TT1625 multi-directional direct drive turntable with aluminum platter

Moet wel kunnen dus....

En hebbie daar geen garantie dan..??

Heb trouwens ook even reacties gelezen, daar kon je al heel wat uithalen over deze draaitafels...

Comment

En hebbie daar geen garantie dan..??
                Ik zal het allemaal nog is wat grondiger bekijken.

Comment

bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ heeft normaal gesproken een prima service.....even DRe bellen zou ik zeggen.

@ OTB -> als dat erbij staat zou je bijna wel denken dat het kan....maar mij is altijd geleerd de platter zo veel mogelijk met rust te laten....

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ heeft normaal gesproken een prima service.....even DRe bellen zou ik zeggen.

@ OTB -> als dat erbij staat zou je bijna wel denken dat het kan....maar mij is altijd geleerd de platter zo veel mogelijk met rust te laten....
                    Je hebt gelijk Stephanie....dee ik ook altijd...niet mee ronnelen...slipmatten ok...maar rest no go...

Comment

Working...
                    X