Announcement

Collapse
No announcement yet.

merken gear...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het enige wat ik hier aan toe willen voegen is:
    - ik vind de dubbeldecks van denon fijner dan die van pioneer.....

ik weet niet of iemand het hiermee eens is, maar als ik zou moeten kiezen werd het bij mij denon.

een table top daarentegen is dan weer pioneer....

Comment

de denon dubbeldecks zijn idd goed maar de cmx daarin tegen ook weer
      vindt ook dat in deze de 2 merken weer gewaagd zijn

bij de denon moet je wel meer toetsen drukken om bij de functies te komen zitten nml bijna overal dubbele functies onder!!

Comment

Maar beide geen 'budget-instap'-modelletjes begrijp ik?
        Ik denk trouwens dat de voorkeur naar tabletopjes gaat...
        gezien het me anders meer 'gepriegel' lijkt door de dichter op elkaar zittende kleinere knopjes ( ? ) ...
        Ben nog een beetje aan het kijken wat leuke instappertjes zijn, met toch een beetje deugdelijke functies...
        Dit omdat het echt een 'kijkje' is of dj-en me ligt ;) .

Comment

Over het algemeen zijn de tabletops wel duurder. Gewoon even kijken hoe het allemaal bevalt.

Ik hoor over dubbele cd spelrs ook veel goede dingen over Numark trouwens. Maar zelf nooit getest.

Comment

de numark cdn35 is 'n vrij goede dubbeldeck cd speler,

zeker voor de beginner, en zeker voor dat geld!

nadeel is echter dat de pitchfaders vrij gammel zijn en je de knoppen hard in moet drukken

maar voor 'n beginner die nog niet weet wat -ie uiteindelijk wil, raad ik deze zeer zeker aan!

Comment

Nog altijd wat aan het neuzen, en jullie met vragen aan het 'lastigvallen'!
              Ook eens op marktplaats rondgekeken, en vraag me af hoe je bevoorbeeld met zoiets af bent, goede optie, of een 'beter niet doen'.
              Niet dat ik deze meteen klakkeloos zou kopen, maar het lijkt me zo voor zover ik het zien kan wel iets, vandaar toch mijn interesse, en wat is zoiets waard ongeveer nog?

dank jullie wel!
              :D

Comment

Ik zie er geen bedrag bij staan, maar als je echt budget gear wilt, om een beetje te kijke of het wat is, lijkt dit wel geschikt, maar weet wel, je krijgt over het algemeen wat je betaald, heb hier zelf een dubbele citronic cd speler staan, pitch en alles werkt prima, maar soms slaat ie naar een ander nummer tijdens het cueƩn enzo..

Comment

Als je iets boven de biedingen gaat zitten [zeg 275 euro] dan is dit 'n leuke prijs voor deze set.

Eerlijk is eerlijk, verwacht hier vervolgens dan geen wonderen van!!!!

Maar als je wilt ontdekken of je het leuk vind om nummer na nummer door te mixen dan is dit leuk spul!

Comment

Working...
                  X