Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje van beginner :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje van beginner :)

Ey

Ik zou zelf ook graag een clubdj worden :lol: maar wat heb je daar nou allemaal voor nodig (behalve talent)?

Ik heb zelf de programma"s Virtual Dj + Fl7 + mixmeister kan ik dan niet gewoon 2 USB draaitafels kopen en die dan aan me laptop aansluiten?
    En dat ik dan met Virtual Dj een nummer dan aan klik en dat ik met die draaitafels kan scratchen zonder er een plaat hoef op te leggen dus via de prog. :?:

:?:

Wat heb je nodig???????

Nou, eerst moet je HEEEEEEELLL dit forum doorlezen. Hier staat alles wat je moet weten.

Comment

Precies. Verdiep je er eerst een beetje in voordat je begint. En kijk vervolgens of het wat wordt en het je nog wat lijkt.

Comment

Oke 1 tip dan...

Zorg dat je legale software op je flaptop hebt. Dan heb je ook meteen een handleiding waar precies in staat wat je wel en niet aan hardware nodig hebt.

Comment

2 USB draaitafels kopen...poe....meteen geld uitgeven.....

Maar is een mogelijkheid ja...... :lol:

Comment

jah oefenen en veel leren

Comment

Originally posted by DJ_OTB
              2 USB draaitafels kopen...poe....meteen geld uitgeven.....

Maar is een mogelijkheid ja...... :lol:
              waarschijnlijk doelt hij nog op de gamma tafels, van 100 euro, zonder pitch e.d.

Comment

@stefjuuh

draaitafels die muziek van de pc inladen zonder pitch? Wat heb je daar dan aan als je geen dj bent. Voor het ouderwetste idee ofzo :P

Maar voordat je draaitafels gaat kopen, kijk eerst is goed of je cd's niet fijner vind werken.

Comment

Working...
                X