Announcement

Collapse
No announcement yet.

muziek voor schoolfeest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• muziek voor schoolfeest

hoi
    ik zit op de middelbare maar ik moet voor muziek zorgen op schoolfeesten en ik heb geen flauw idee wat voor muziek een beetje de dansvloer vol maakt.dus weet iemand nog wat toppers?

Dennis

is altijd verschillend,

ik zou het commercieel en top40 houden,

R&B/Hip-hop wat ze kennen,
    Apreski, Zoals de Jodeljump en "wat zullen we drinken" en starkoo- ik wil je
    verder gewoon top 40, sean paul enzo,

anvoelen is de kunst van de dj,
    probeer wat muziek stijlen en wara het beste op gedanst word ga je eventjes mee verder, ga geen hardstyle/hardcore draaien.. ook al vragen sommige dat

Comment

maar weet iemand nog juist nummers waar een beetje gedanst wordt want het zijn 150 mensen

Comment

gaat dit over hetzelfde als in het aangeboden/gevraagd topic?

er is geen "vaste" muziek waar mensen op dansen

Comment

Ik denk dat Tomazos een duidelijke uitleg geeft hierboven.
          Het 'bekende' voor het volk dat er komt. De top 40. De op de radio ook te horen new releases. Allerhande steilen van de 'bekende' producers. Skihut momentje. Misschien voor het middelbare school volk een stukje goeie ouwe stevige happy bonk-bonk die iedeen kent. Hier en daar een momentje 80's gezellige nummers, welke je vaak in skihut tenten ook voorbij hoort komen...

etcetera :wink: !

succes!

Comment

Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande, heb zelf 2 keer gedraaid op schoolfeesten, met 300 man publiek [maar 150 of 300 maakt weinig uit op 2 subs en 2 tops na]

Wat belangrijk is, is dat je draait wat ze kennen om ze los te krijgen [bijvoorbeeld begin met de top 40 erdoorheen te raggen] zodra je merkt dat de boel los komt kun je gaan werken naar waar je zelf goed in bent.

Ga daarnaast voorzichtig om met verzoekjes, iemand die rammstein aanvraagt kun je op 'n zaal van 300 man best negeren, vragen 10 mensen rammstein aan, dan kun je gaan overwegen, zijn het er veel meer dan gooi je er 'n nummer in.

Ik weet niet wat voor soort feest het is, maar als het onderbouw is, heb ik nog een tip: ben voorzichtig met de slowliedjes, meeste brugklassers vinden dit helemaal het einde, de 2de en 3de vaak niet.
            3 op ' n avond is 'n mooi max.

En voor de rest vooral: Doe waar je zelf goed in bent, je wordt gevraagd vanwege hetgeen ze je kennen, dus wijk daar nooit te veel van af!

Succes ermee!

Comment

hou het idd bij de top enz. zie 538 dance smash cd's, ook leuk voor de wat oudere knallers, paktio van vorig jaar werd voor de zomervakantie bij mijn laagfeest (2de en 3de klas, lage opkomst) toch wel leuk op gereageerd. Niet dat ik zelf aan het draaien was, denk er niet aan om bij de technische club bij mij op school te gaan..!

Comment

Working...
              X