Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mening gevraagd!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mening gevraagd!

Beste dj's!

Ik ben bezig met het sparen voor 'n nieuwe set die ik 2de hands aan wil gaan schaffen.

Ik had de volgende set in gedachten:

- 2 x pioneer cdj-800
    - dateq xtc

2de hands zit je dan ongeveer rond de 1400 euro

is dit een verstandige set of kan ik voor dat geld beter iets anders zoeken?

en daarbij ook nog, maakt het veel verschil of ik de mk I of de mk II aanschaf? [ik gebruik geen mp3]

Ik ben benieuwd!

Groenten,

Tim

Voor zover ik het bekijk is dat ene prima set. In hoeverre je de mkII nodig hebt kan ik je niet in helpen. Heb mezelf hiern ooit in verdiept aangezien ik nieuw wil gaan kopen.

Comment

Prima set.
      Zou wel de MK2 aanraden.. Is gewoon wat verbeterd, ook qua scratchen en gevoelighied e.d.

Comment

als je geen mp3 gebruikt kun je ook de mk1 pakken alleen met inruil over een paar jaar krijg je meer terug voor je mk2
        ook de layout van de screens is beter dus zou eigenlijk voor de mk2 gaan

ga je veel scratschen?

zo niet zou ik toch voor een andere mengtafel gaan je kunt de de x fader van de xtc nml niet schakelen ;)

Comment

Oke bedankt voor je tip!

scratchen ligt niet in mijn stijl [club & dance] welke mixer raad je me dan aan in deze prijs categorie ? (+/- 500 euro)

Comment

ik zou van die 1400 2 nieuwe pio 800 mk2 kopen en een heel goedkoop 2de hands mixertje bv een berhinger vmx100die heb je voor een paar tientjes.
            en dan door sparen voor een andere mixer.

ik heb ze zelf vorige week zondag op de pc besteld bij bax light & sound
            en had ze dinsdag al binnen.

als je ze nieuw kan kopen moet je dat echt doen,ze zijn toch de belangerijkst tool bij het mixen.

zelf heb ik een ouwe dateq lmp 7.2 ik moet dus ook nog ff door sparen voor een nieuwe mengtafel.

Comment

Ben het er wel mee eens dat nieuw beter is maar ik zou zelf niet een behringer tussen cdjtjes zetten. Ik vind persoonlijk de mixer ook een heel belangrijk onderdeel in me set.

Merk al een hele vooruitgang nu ik mix met een djm400 ipv een of andere skytec :oops:

Comment

Idd, djm 400, 470 euro! Of spaar even door voor een djm 600, die is nu de djm 700 er is, wel flink gedaald in prijs!

Comment

tja tuurlijk..maar als je budget het ff niet toelaat en je moet een keuze maken!
                  zou ik toch voor nieuw gaan.

zeker als je toch al bereid ben om 1400 uit tegeven.

Comment

Working...
                  X