Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opneem probleem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en toch doe je iets verkeerd als het niet klinkt ;)

Comment

Dat vrees ik ook maar het vreemde is. Is dat ik bij het inpluggen van mijn pc ook erge slechte kwaliteit uit mijn versterker krijg. Alsof het kanaal ook meteen mono wordt terwijl het knopje op stereo staat :?

Comment

gooi je opname volume [line in] van je pc flink omlaag, wil ook wel eens werken! en iemand stelt hierboven voor om je output met kabels op te splitsen, 1 >2, verlies je wel wat volume maar als ik de achterkant zo bekijk zie 'k ook geen andere oplossing......

Comment

Daar had ik zelf ook al aan gedacht. In audacity had ik de instellingen op ,1 geluidssterkte gezet maar nog steeds klinkt de bas voor geen meter. Ook krijg ik alleen links geluid binnen rechts niet. AMar daaar kan ik mee leven dan kopier ik dat spoor wel gewoon. Ik rommel tog niet met me balance ofzo.

Ik ga dit weekend het nog een keer helemaal nakijken. Desnoods ergens in dit huis een laptop zoeken en deze er op aansluiten. ALs het dan nog niet lukt zal ik precies posten wat het wel doet en wat het niet doet. Anders ga ik wel naar feedback met mijn probleem. Daar komt de djm 400 ook vandaan dus die moeten dat wel op kunnen lossen. Zij ook erg behulpzaam daar :D

Iedereen hier ook bedankt voor de moeite :D maar ik vrees dat ik zo het probleem niet kan vinden en dat ik duidelijker moet zijn en dus precies moet vertellen wanner waar de storingen op treden e.d.

Comment

Working...
          X