Ik ben nieuw hier en heb een vraagje over het aanschaffen van wat dj apparatuur.
Ik ben een beginnende dj en ben opzoek naar 2 cd spelers en een mixer om thuis wat te kunnen oefenen.
Mijn budget ligt rond de 1500 euro en de spullen hoeven niet persee nieuw te zijn, als het maar goede spullen zijn waar ik nog even mee vooruit kan.
Ik heb zelf al wat rondgezocht en kwa cd-spelers kwam ik uit op 2 merken.
Pioneer en Denon.
Denon heeft oa de DNS 1000 en DNS 3500 of DNS 5000
En Pioneer heeft De CDJ 800 en CDJ 1000 die eigenlijk buiten mijn budget valt maar 2e hands wel te doen zou zijn.
Mixers zou ik nog niet precies weten wat ik zou moeten kopen.
Ik kwam hier op het forum wel een Dateq XTC tegen, dit leek mij wel wat.
Zouden jullie mij mischien kunnen helpen om een goede keuze te maken ?
Ik wil geen 1500 euro inversteren in apparatuur die over 1 jaar weer plaats moet maken voor iets anders.
Ik ben een beginnende dj en ben opzoek naar 2 cd spelers en een mixer om thuis wat te kunnen oefenen.
Mijn budget ligt rond de 1500 euro en de spullen hoeven niet persee nieuw te zijn, als het maar goede spullen zijn waar ik nog even mee vooruit kan.
Ik heb zelf al wat rondgezocht en kwa cd-spelers kwam ik uit op 2 merken.
Pioneer en Denon.
Denon heeft oa de DNS 1000 en DNS 3500 of DNS 5000
En Pioneer heeft De CDJ 800 en CDJ 1000 die eigenlijk buiten mijn budget valt maar 2e hands wel te doen zou zijn.
Mixers zou ik nog niet precies weten wat ik zou moeten kopen.
Ik kwam hier op het forum wel een Dateq XTC tegen, dit leek mij wel wat.
Zouden jullie mij mischien kunnen helpen om een goede keuze te maken ?
Ik wil geen 1500 euro inversteren in apparatuur die over 1 jaar weer plaats moet maken voor iets anders.
Comment