Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goedkope CD-speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedkope CD-speler

Hallo allemaal,
    Ik heb nog even nagedacht over die draaitafels, (zie mijn eerder posts)
    Ik denk dat het toch beter is dat ik CD-draaitafels koop in plaatst van vinyl-draaitafels. Gewoonweg omdat ik toch wel wat meer van de commerciele muziek ben, en die is meestal te koop op CD's. Daarnaast heb ik ook nog maar iets van 5 platen.
    Nu is 't probleem dat ik nogal een krap budget heb, daarom ben ik van plan éérst ééntje te kopen, en dan later nog één.
    Mijn budget ligt ongeveer rond de 150 euro (ik weet 't, dat is erg laag!)
    Ik heb al eerder een tweakalizer DFX69 gekocht (van Behringer), maar dat bevalt me niet, want het jog-weel draait niet met de plaat mee, zeg maar. hierdoor kun je niet goed scratchen. Nu zoek ik een CD-speler waarbij dit wel het geval is, en waar ook nog eens een laag prijskaartje aanhangt.
    Ik weet niet óf dit uberhaupt mogelijk is, dus daarom vraag ik 't maar ff..

Hopelijk kunnen jullie mij iets aanraden??

Cd speler waarmee je goed kan scratchen voor maximaal 150 euro. Ik vrees dat je zojuist iets oonmogenlijks vraagd. Dat wordt doorsparen!

Comment

Aan wat voor bedragen moet ik dan minimaal denken? :oops:

Ik heb weer wat rond gekeken, en kwam uit bij de Numark axis 4 of de Skytec 2260 Front-Load DJ CD Speler.
      Heeft er iemand ervaring met deze spelers? Kun je hier goed mee scratchen?
      Heb m'n budget dus ook een beetje opgeschroefd, ligt nu rond de 200 euro.. Als iemand hier nog mooie goeie spelers voor weet?

Comment

Originally posted by BeginnendeDJ
        Aan wat voor bedragen moet ik dan minimaal denken? :oops:

Ik heb weer wat rond gekeken, en kwam uit bij de Numark axis 4 of de Skytec 2260 Front-Load DJ CD Speler.
        Heeft er iemand ervaring met deze spelers? Kun je hier goed mee scratchen?
        Heb m'n budget dus ook een beetje opgeschroefd, ligt nu rond de 200 euro.. Als iemand hier nog mooie goeie spelers voor weet?
        Uhm, ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt; maar met een Axis 4 kun je dus niet scratchen, he; dan doe er mog maar een paar 100 euro bij. En dat geldt dus ook voor die Sky Tec die je noemt!

Als zo'n ding een jog-wheel heeft, zegt dat niet meteen dat je ermee kunt scratchen; die dingen worden dan gebruikt voor het eventueel versnellen of vertragen van de plaat, en je kunt er cue-points mee zoeken; maar om ermee te kunnen scratchen zul je toch echt wel het dubbele per stuk moeten neertellen.

Om nog maar eens in herhaling te vallen; spaar nou even door tot je wat redelijke apparatuur hebt, dan ben je veel beeter af, en gaat het spul langer mee.
        Want als geld nu al een probleem is, gaat de pleuris over een paar jaar pas goed uitbreken!
        Dit is een van de duurste hobby's die er zijn, dus denk er dan nog maar een keer extra goed over na.

Als je dan toch wat wilt; zou ik zeker voor Numark gaan; maar vergeet die scratch-functie, en leer eerst mixen! Scratching is niet iets voor beginners ;)

Comment

Tjah voor 150 euri kan ik je ook weinig aanraden

en ik zo sowieso altijd van skypech af blijven!!!!!!!

De numark axis is 'n aardig cd spelertje, zonder scratch maar ik denk dat als je commercieel gaat draaien, wat je aangeeft hierboven, dat scratchen ook niet je belangrijkste uitgangspunt is?

Comment

Klopt, ik ben er nu ook achter 150 euro wel erg laag is, en ik die scratch funtie toch niet echt nodig heb..
            Daarom ben ik van plan de Numark Axis 4 te kopen, gewoon omdat 't wel een goed ding schijnt te zijn. (Nu m'n ouders nog overtuigen dat 230 euro wel normaal is voor een draaitafel! :lol: )
            Iemand die ervaring heeft met dit meesterwerkje van Numark? 8)

Comment

Geen revaring ik zie alleen via google dat ie ene lade heeft om de cd's in te stoppen. Dat is wel jammer.

Comment

Originally posted by BeginnendeDJ
                Klopt, ik ben er nu ook achter 150 euro wel erg laag is, en ik die scratch funtie toch niet echt nodig heb..
                Daarom ben ik van plan de Numark Axis 4 te kopen, gewoon omdat 't wel een goed ding schijnt te zijn. (Nu m'n ouders nog overtuigen dat 230 euro wel normaal is voor een draaitafel! :lol: )
                Iemand die ervaring heeft met dit meesterwerkje van Numark? 8)
                Dat overtuigen lukt toch wel? Zoek wat dj-boots op, op internet (zal geen link geve.. :twisted: ) En zeg dan tegen je ouders dat al die pioneer cd-speler bij minimaal het dubbele beginnen.... :roll:

Comment

Originally posted by Stefjuuh
                  Dat overtuigen lukt toch wel? Zoek wat DJ-boots op, op internet (zal geen link geve.. :twisted: ) En zeg dan tegen je ouders dat al die pioneer cd-speler bij minimaal het dubbele beginnen.... :roll:
                  Yeeeeess Gelukt! Ga 'm vrijdag bestellen bij Bax-shop!! 8)

Comment

welke hem..?

Comment

De numark axis 4!!! :D 8)

Comment

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar een review!

Comment

Re: Goedkope CD-speler

En hij is binnen!!! Moet alleen tot zondag wachten, dan ben ik jarig, en mag ik 'm pas aansluiten  :x

Comment

Have fun with it, ArCee de trotse bezitter van 2x Axis 4  :wink:

Comment

Originally posted by ArCee";p=" View Post
                              Have fun with it, ArCee de trotse bezitter van 2x Axis 4  :wink:
                              uitslover :lol:

2 cdj800's met 'n djm800 :twisted:  staan voor m'n neus (helaas maar voor 1 weekend, gaan wel 2 keer mee op pad)

Comment

Working...
                              X