Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixpanel Behringer BCD 3000- VDJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixpanel Behringer BCD 3000- VDJ

Hey,

Ik mix al ongeveer een jaartje met Virutal DJ, ik ben er aardig mee op dreef en maak redelijk goeie remixes (hoor ik van mijn omgeving). Ik ben zelfs al wat toetsenbord gesloopt voor een mix paneel te maken maar nu zou ik toch wel graag eigenlijk een echt mix paneel kopen waarmee ik sneller mee kan werken dan met het toetsenbord.

Nou ben ik van plan een mix paneel te gaan halen, op de website van VDJ staat een paneel van Behringer wat mij wel aanspreekt:

- Zijn er mensen die hiermee werken/hebben gewerkt?

- Is dit een  goed paneel om mee te mixen?

Groeten,
    Luc Poels

Geen ervaring mee, maar wat ik binnenkort ga doen, eigenlijk ergens volgende week, is mijn, dan verse djm 400 aansluiten op mijn pc. Je moet wel wat klooien met je geluidsinstellingen dan, maar je kan dus ook een gewone mixer eraan doen. En die kan je later weer gebruiken bij een "echte" set-up

Comment

ik heb er geen ervaring mee met deze.
      Als je als ' virtual dj' verder wilt gaan is dit een mooi ding, zeker omdat je dan alles op 1 paneel hebt zitten (alle knoppen en schuiven)

Als je op 'n dag toch met echte cd spelers of platen spelers wilt gaan werken dan is het misschien inderdaad beter om een analoge mixer erbij te zetten, nadeel is dan weer wel dat je alsnog je toestenbord of muis nodig hebt om de knoppen in te drukken.....

Comment

toetsenbord werkt prima voor cue, play, loop enz..

Comment

Originally posted by Stefjuuh
          toetsenbord werkt prima voor cue, play, loop enz..
          Tja klopt, maar je kunt niet gemakkelijk lales tegelijk bedienen he?
          En zo'n paneeltje lijk me ook veel leuker om meet te spelen he, en om wat temixen thuis en op watt feestjes draaien enz:) . .

Comment

dat apparaat van Behringer is prima.

een vriend van mij heeft hem, hij zegt dat het een prima dingetje is om te mixen op je pc, hij gebruikt hem ook op feesten.

het is een prima dingetje dus :wink:

Comment

hey er is ook al een bcd 3000 uit zou ik die tepakken nemen krijg je ook meteen software erbij..

gr david

Comment

BCD3000 is zeker aan te raden, zit hardwarematig ook beter in elkaar ("Class" Audio & MIDI USB device, als je dat wat zegt... betekent minder driver problemen)

Comment

Originally posted by dutchieman
                  BCD3000 is zeker aan te raden, zit hardwarematig ook beter in elkaar ("Class" Audio & MIDI USB device, als je dat wat zegt... betekent minder driver problemen)
                  Hey,

Tja ik heb hier wat info liggen over de BCD3000 maar kan niet zo 1,2,3 grote verschillen vinden tegenover de BCD2000. Je betaalt een pak meer geld en krijgt en er ook wat DJ sofware bij, maar dat hoef ik eigenlijk niet want heb nu Virtual Dj waar ik erg mee vertrouwd bent.

Maarja wat zijn de voor / na delen? En hoe zit het precies met de drivers? Ik ga binnenkort nog eens naar de verkoper toe op het paneel te testen op mijn laptop, ik zal dan maar ook meteen vragen naar de 3000.

Groeten,
                  Luc Poels

Comment

prijsverschil.?

die bcd 2000 kost bij rebelio 199,-
                    en de 3000 219 euro die 3000 is een paar jaar nieuwer en zijn dingen in verbeterd weet niet precies wat maar voor die 2 tientjes zou ikhetw el weten....

david

Comment

20 euro is wel een heel klein pakje geld....

Comment

Ik draai met een 12 jaar oude Behringer en t ding doet t als een tierelier. Slechts 1 x in die tijd t ding laten schoonmaken na krakende faders, da's alles 8)

Comment

Ow oke, tja waar ik was geweest kosten de BCD2000 €179; en de nieuw waarschijnlijk iets van €230; dus tja dan lijkt me het verschil wat groter. Maar ik zal er eens over nadenken anders via die site te bestellen.

Comment

ja idd als je bij bax-shop haalt en ook nog dit forum vermelt krijg je nog 7,5 procent koring ook he en hij kost daar zoieso 209.. en dan gaat de korting daar nog vanaf,.. en hebje goede software erbij traktor LE...

Comment

Originally posted by david8812
                              ja idd als je bij bax-shop haalt en ook nog dit forum vermelt krijg je nog 7,5 procent koring ook he en hij kost daar zoieso 209.. en dan gaat de korting daar nog vanaf,.. en hebje goede software erbij traktor LE...
                              Ow oke:Dklink verdomme goed, heb je zelf ook al een? Ik wil hem gaan bestellen maar waar bij de bestelling moet ik dan precies invullen dat ik het via dit forum weet?

groeten Luc:D

Comment

Working...
                              X