Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje;)

Ik had een vraag;)
    Ik wil graag een dj set kopen het hoeft niet gelijk het beste van het beste te zijn maar gewoon als beginnende dj set... hoeveel geld zal ik daaraan kwijt zijn? ik heb in april 1200 euro dus kan ik daarmee wat moois kopen??
    Greetz;)

Ojaah;) ik wil graag dubbele cd speler, mixer en boxen+versterker:S
    dus ik denk dat ik nog even mag sparen(A):P misschien kan ik me ouders zover krijgen om me te sponsoren:P

EDIT: Ik heb al een laptop;)

je moet OOK nog geluid hebben?

Wat je ook kan doen, is bijv. 2 keer een cdj 200 kopen (pioneer) en dan een goedkope mixer, of zorgen voor 300 euro extra, en een djm erbij. Wat betreft geluid, ik weet niet wat je ermee wilt doen, als je het alleen voor thuis gebruikt, koop dan een mooie set die ook op je pc kan. Wil je er ook echt mee draaien, (buitenshuis) moet je niet bij mij weze :lol: .
    Als je bijvoorbeeld perse een dubbelaar wil, ga dan gewoon eens rondkijke op webshops. Persoonlijk vind ik http://www.bax-shop.nl/ wel duidelijk om iets uit te zoeken, en dan kijk je ergens anders of het goedkoper is natuurlijk... :twisted: .

Maar, 1200 is best een aardig budget. Kijk gewoon rond, zie wat je zelf wilt. Bijv. wel of geen mp3, vinyl simulatie enz.

Mzzls, Stef
    Last edited by edwin; Wednesday-18-11-2009, 13:08.

Comment

voor thuis raad ik eerst aan een setje van logitec ofzo voor 50 euro. Kun je de rest van je geld in hoofdtelefoon, mixer en cd spelers stoppen.

Voor ene beginnersset moet 1200 euro dan wel aardig lukken.

Comment

Owkey bedankt;) 'T duurt nog even maarja;) het komt goed:D ik gah nog met verschillende dj's mee kijken. 1tjuh wilt het samen met me gaan halen dus hij weet er wel wat van:) dus het komt goed bedankt voor jullie reactie:)

Comment

Working...
        X