Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: DJ's (club/house) omg. Eindhoven, voor netwerk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: DJ's (club/house) omg. Eindhoven, voor netwerk

Beste mede-DJ's!

Ik mix nu al een tijdje muziek als hobby (thuis, en af en toe voor vrienden). Muzikaal zit het allemaal wel snor, en technisch gezien zit ik nu aan de Mac + BCD3000 + Traktor3 (los gekocht). Dit alles naar tevredenheid.

Nu loop ik met het stoute gevoel om wat meer met m'n kunsten te gaan doen. Komt 1 van jullie uit omgeving Eindhoven, en zit wellicht wat meer in het "netwerkje"? Of gewoon een keertje gezellig samen draaien voor de fun, is natuurlijk ook goed.

Ik hoor het wel!

Nu kom ik uit Turnhout. Ik ben eigenlijk al wat ouwe lul in het mixen en in clubs draaien doe ik al even niet meer, maar wat jij daar voorsteld is wel een erg leuk idee. Wij hadden vroeger ook zoiets met een paar DJ's. Gewwon wat rommelen en ideen uitwisselen. Je fantasie krijgt in ieder geval een flinke duw in de goede richting. En je leert wat van elkaar.

Ik draai nog wel op een aantal radiostations met wat DJ's onder de naam Mixwaves, maar dat is allemaal thuiswerk hier.

Aan vinyl heb ik echter geen gebrek, zowel oud als enkele nieuwe tracks.

Comment

Haha, hoe oud betekent "oude l*l" tegenwoordig? Ben zelf ook "al" 26 hoor, haha. Maar leuk idee is het zeker; op zich kan ik best m'n spul een keer in de auto gooien... voor mij is vinyl al weer een tijd geleden, maar leuk om weer eens op te pakken :-)

Comment

Oud is 42 hier.... :twisted:

Werk hier trouwens ook digitaal...Mixmeister software al jaren....

Comment

Working...
        X