Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over booth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over booth

Eys
    ik wil graag nieuwe dj set en ik zag dit::

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

is dit wat?? ik heb ook nog laptop met virtual dj dus daarmee draai ik ook

groetjes jordy

Re: Vraagje over booth

De youtube code werkt niet, tenminste, ik zie hem niet.

Maar het is wel heel compleet, weet niet wat je ermee wilt..

Comment

Ziet er wel goed uit volgens mij... Alleen de mixer lijkt me niet zo super. En van de boxen weet je ook haast niks, alleen dat waarschijnlijk de top 350 Watt kan leveren. En je moet vooral weten wat hij constant kan leveren. Maar hier weet ik niet zo veel van af, moet je maar even zoeken op dit forum :)

Comment

owkey ty mixer niet heel goed:o? en boxen mmm mag ik hier links geven:P? nouwja:P

de mixer:

de box:

groetjzz

Comment

Mengpaneel is niet om te draaien.

Voor de rest wel netjes volgens mij

Comment

Originally posted by jobbieboy";p=" View Post
            Mengpaneel is niet om te draaien.

Voor de rest wel netjes volgens mij
            idd, dit soort tafels gebruik je om bandjes e.d. te versterken, een geluidstafel dus. of hoe je het ook wilt noemen. voor 300 euro zijn ook zat andere tafeltjes te vinden :)

Comment

Oké dus ik moet een andere mixer zoeken;)
              Maybe weet iemand leuke mixer voor ongeveer €300,00? mag ook iets meer;)
              Ik heb trouwens ook Koptelefoon van Sennheiser de HD 477
              :)

Comment

Daar weten we echt te weinig voor. Hoeveel kanalen heb je nodig?

Comment

Originally posted by jobbieboy";p=" View Post
                  Daar weten we echt te weinig voor. Hoeveel kanalen heb je nodig?
                  mmm.. :? uhh hoeveel kanalen heb je nodig voor microfoon, dubbele cd speler, laptop, speakers?:P 4?? of don't know(A)

Ik zag net dit setje :) ik weet niet of het wat is maar het is dubbele cd speler en mengpaneel en flightcase is dit wel wat of:S?:)
                  powertronics.nl is beschikbaar voor verkoop. Bekijk prijs, informatie en meer op Dovendi.com

Comment

Voor dat geld zou ik even iets verder zoeken als ik jou was,  van dit soort beginnersetjes heb je er nog vele meer, eerlijk gezegd klinkt powertronics mij ook niet echt bekend in de oren.

Een leuke, nette budget mixer is de JB systems mx4 MKII.
                    Voor 149,- euro heb je dan een hele nette mixer waar je , zeker in het begin, goed mee vooruit kan en ook genoet kanalen voor jouw wensen heeft.

Comment

Voor dat geld zou ik even iets verder zoeken als ik jou was,  van dit soort beginnersetjes heb je er nog vele meer, eerlijk gezegd klinkt powertronics mij ook niet echt bekend in de oren.

Voor 149,- euro heb je dan een hele nette mixer waar je , zeker in het begin, goed mee vooruit kan en ook genoet kanalen voor jouw wensen heeft.

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post

Oké bedankt:) ik heb hem gezien mooi ding:)
                        Ik vraag het nog even na aan dj angelo;) heel bekend hier in de buurt maarja;)
                        Bedankt voor advies:D nog andere adviezen??

Comment

Ja eigenlijk wel, om nog even terug te komen op je cd speler:
                          Ik weet niet wat je wilt besteden maar zoals je op dit forum misschien wel gemerkt zult hebben is Numark een behoorlijk populair merk.

Betaalbaar, en zeker waar voor zijn geld.

Een cdn-35 zit zo rond de 350,- uit het hoofd, de cdn-22 tegen de 200 aan.
                          Hierbij is het wel verstandig om, als je het in een keer goed wilt doen, door te sparen voor de cdn-35,

Dat is een cd speler waar je nog een behoorlijke tijd mee vooruit zult kunnen!

Ik zag in het filmpje ook een draadloze microfoon?
                          Ik weet niet of je die ook zelf eentje aan wil gaan schaffen.

Ik zelf heb 'n shure sm58, en eerlijk is eerlijk, het is wat duurder maar dan weet je ook zeker dat je iets hebt wat werkt en goed klinkt! Zeker met een draadloze microfoon moet je geen bocht gaan kopen, beter 1 keer 300 euro  voor 10 jaar dan om de drie jaar 150 euro en halve kwaliteit ;)

Comment

Working...
                          X